تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزنه برداری قهرمانی جهان/رستمی صاحب مدال برنز حرکت یک ضرب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران - ایرنا - کیانوش رستمی نماینده پرافتخار تیم ملی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2015 جهان با بلند کردن وزنه 173 کیلوگرم مدال برنز حرکت یک ضرب را کسب کرد.
به گزارش ایرنا، رقابتهای گروه A دسته 85 کیلوگرم هشتاد و یکمین دوره رقابت های وزنه برداری سال 2015 جهان از ساعت 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه به وقت تهران با حضور 10 مدعی این وزن در سالن جرج بروان شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا آغاز شد.
کیانوش رستمی که برای کسب مدال همانند بازیهای آسیایی 2014 اینچوون کره جنوبی رقابت سختی را با تائو تیان چینی پیش رو دارد در شروع حرکات یک ضرب ابتدا وزنه 173 کیلوگرمی را بلند کرد اما دو مرتبه در مهار وزنه 178 کیلوگرمی ناکام ماند.
از سوی دیگر تائو تیان (دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچوون کره جنوبی) پدیده جدید وزن 85 کیلوگرم جهان از چین در ابتدا همانند کیانوش وزنه 173 کیلوگرمی را بلند کرد و در حرکت دوم در بلند کردن وزنه 178 کیلوگرمی ناکام ماند اما در حرکت سوم به آسانی این وزنه را بالای سربرد تا یک مدال طلای دیگر به مدالهای طلای چینی ها در این رقابتها اضافه کند.
آرتم اوکولوف از روسیه (دارنده دو مدال برنز رقابتهای قهرمانی سال 2013 و 2014 جهان)نیز با 176 کیلوگرم صاحب مدال نقره حرکت یک ضرب شد.
اما کیانوش رستمی افتخارآفرینی در وزنه برداری را از سال ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
وزنه برداری قهرمانی جهان/رستمی صاحب مدال برنز حرکت یک ضرب شد






پنجشنبه ، ۵آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن