تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815530883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش بهره وري توان‌هاي کوچک گردشگري به ياري ضريب همبستگي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۴ (۰:۶ق.ظ)
معاون گردشگري: افزايش بهره وري توان‌هاي کوچک گردشگري به ياري ضريب همبستگي موج - معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، تلاش به منظور ايجاد وحدت رويه و همبستگي ميان ظرفيت‌هاي کوچک و متعدد اين حوزه را عاملي جهت افزايش بهره وري و توسعه گردشگري کشور مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد، معاون گردشگري سازمان، در ديدار با اعضاي سازمان‌ها و انجمن‌هاي مردم نهاد که در قالب «گروه کاري سازمان‌هاي غيردولتي گردشگري و توسعه پايدار گردشگري» فعاليت مي‌نمايند، گفت: حلقه‌هاي تشکيل دهنده صنعت گردشگري به ياري تعاملات و بسترهاي فکري مردمي به عنوان توان و ظرفيت‌هاي کوچک و داراي اهميت بالا، استحکام و قابليت اجرايي مي‌يابند.
وي با بيان اينکه نياز است ظرفيت‌هاي موجود در قالب سازمان‌هاي مردم نهاد به صورت يکپارچه و منسجم فعاليت نمايند، گفت: تشکيل «گروه کاري سازمان‌هاي غيردولتي حامي گردشگري و توسعه پايدار گردشگري» با هدف گردهم جمع نمودن NGO هاي فعال در حوزه‌هاي مرتبط با صنعت گردشگري کشور اتفاق مبارکي به شمار مي‌آيد که مي‌توان از آن به عنوان ابزاري قدرتمند در راستاي پيشبرد برنامه‌هاي سازمان و نيز حضور موفق بين المللي استفاده کرد.
رحماني موحد با اشاره به اينکه وجود انگيزه و علاقه مندي هاي مشترک در سازمان‌هاي مردم نهاد داراي ارزش و قابل احترام است، اظهار کرد: ما در حال طراحي مدل و الگويي اجرايي هستيم تا بتوانيم مبتني بر اين ظرفيت و پيوند آن با برنامه‌ها و سياست‌هاي سازمان دستيابي به اهداف تعيين شده را تسريع نماييم.
اين مقام مسوول در پايان با بيان اينکه همه تلاش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري حمايت از استعدادهاي فعال موجود در راستاي توسعه پايدار گردشگري و توانمندسازي جوامع محلي به شمار مي‌آيد، گفت: حمايت از راه اندازي اقامتگاه‌هاي بوم گردي در محل‌هاي مستعد طبيعي و بومي نمونه بارز آن به شمار مي‌آيد که پذيرفتن بيش از 150 طرح جهت دريافت تسهيلات از صندوق کارآفريني اميد نمونه اي از آن به شمار مي‌آيد.
گفتني است، اين مقام مسوول ضمن استماع ايده‌ها و نظرات فعالين بخش خصوصي و سازمان‌هاي مردم نهاد حوزه گردشگري پيشنهاد حضور دو نفر از اعضاي تشکل‌هاي حاضر به نمايندگي در کميته مشورتي گردشگري ماهانه معاونت گردشگري و نيز تشکيل شوراي راهبري کارگروه سازمان‌هاي مردم نهاد اين حوزه را مطرح کرد و از اعضاي حاضر خواست در امر آگاه سازي به منظور حفظ داشته‌هاي زيست بوم کشور و نيز استخراج شاخص‌هاي گردشگري محلي ياريگر باشند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن