تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش نخبگان و مجمع بسيج پيشکسوتان جهاد در خرم آباد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۸:۱۴ب.ظ)
همايش نخبگان و مجمع بسيج پيشکسوتان جهاد در خرم آباد برگزار شد موج - خرم آباد - همايش نخبگان و مجمع بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نعمان غلامي، رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه پاسداران، امروز، چهارم آذر، در همايش نخبگان و مجمع بسيج پيشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، گفت: دشمن زماني که جنگ را به ما تحميل کرد روي کوچه‌هاي شهر خرمشهر نوشتند «آمده‌ايم که بمانيم» اما مرداني که نگذاشتند اين اتفاق بيفتد و در تاريخ ثبت کردند و ذخايري را ايجاد کردند که انديشه‌هاي آن‌ها امروز سرنوشت عراق، سوريه و بيداري اسلامي را رقم مي‌زند.
وي با بيان اين‌که امروز شما ثمره ايستادگي، رنج‌ها و سختي‌هاي دوران خدمت خود را مي‌بينيد، افزود: اين جمع با عظمت و نورانيت است و شاکريم که زحمات و تلاش هاي شما در اين سرزمين به ثمر نشسته است.
رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه پاسداران با بيان اين‌که منطقه کانون ناامني‌ها و بحران‌هاي وحشتناک شده است، تصريح کرد: امنيتي که امروز ايران اسلامي در درون خود دارد ثمره آن ايستادگي‌ها و مردانگي‌هايي است که اين نسل داشته است.
وي گفت: حوادثي‌که در پيرامون ما رقم مي‌خورد جلوه‌اي جديد براي مقابله با ثمره، تفکر و انديشه بسيجيان است و جنگ هم‌چنان در جبهه‌هاي متعدد ادامه دارد و امروز حوادث پيرامون ما از مرزهاي ما دورتر شده ولي تفکر و انديشه صادر شده انقلاب اسلامي و بسيج به جبهه‌هاي ديگر نيز صادر شده است.
غلامي افزود: جنگ اقتصادي براي جدا کردن مردم از نظام است و امروز جنگ اقتصادي جنگ سنگيني است و در هر نظام و سيستم مديريتي مجموعه به‌دنبال اين هستند کارايي نظام را ببينند.
وي عنوان کرد: تلاش دشمن براي فشار به جمهوري اسلامي با تحريم‌ها، جلوگيري از تحولات اقتصادي و جلوگيري از به ثمر نشستن تلاش‌ها و زحمت‌ها براي اين است که مردم در نهايت از نظام فاصله بگيرند.
رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه پاسداران بيان کرد: همين اربعيني که به فضل و مدد خدا در کانون ناامني در عراق رقم مي‌خورد بزرگ‌ترين همايش انساني تاريخ است و پيام‌هايي به استکبار معرفي مي‌کند که اين‌ها را مي‌ترساند.
وي تصريح کرد: امروز بايد گره هاي زندگي مردم را سيستم هاي مديريتي ما بايد بتواند بر طرف کند و جنگ اقتصادي موجود براي فاصله انداختن بين مردم و نظام است و اگر اين اتفاق بيفتد همه حماسه‌ها تحت‌الشعاع قرار مي‌گيرند.
رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه پاسداران عنوان کرد: اقتصاد مقاومتي که مقام معظم رهبري مطرح کرده، راز و رمزش اين است زماني که جنگ است بايستي مردم به صحنه مي‌آمدند ومردم در جنگ در قالب تفکر بسيجي به صحنه مي‌آمدند.
وي در ادامه سخنان خود در اين زمينه گفت: در جنگ فرهنگي نيز مردم بايد به صحنه بيايند و هر فرد در درون جامعه تکليف خود را در بحث‌هاي مختلف انجام دهد.
غلامي افزود: ساختاري که در بسيج شکل گرفته اگر به‌صورت واقعي در مسير دستورالعمل شکل گيرد و کمک بسيار بزرگي به نظام است چون اعتقاد ما اين است که بسيج امتداد مردمي همه دستگاه‌ها است.
وي بيان کرد: هر مجمع زماني تشکيل مي‌شود مانند مجلس شوراي اسلامي است و استان‌هايي که در چارچويب مجمع عمل کرده‌اند دستاوردهاي خوبي را توانسته‌اند پيدا کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن