تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814679460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زائران اربعین به توصیه‌های امنیتی توجه کنند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: زائران اربعین به توصیه‌های امنیتی توجه کنند
معاون عملیات قرارگاه ظفر گفت: با توجه ازدحام زائرین در مرزهای خروجی کشور تقاضا داریم زائرین به توصیه‌های ایمنی و امنیتی خادمین خود در قرارگاه ظفر توجه کنند.
به گزارش نامه نیوز، سرهنگ محمد کرمی اظهار کرد: قرارگاه ظفر ناجا با توجه به مأموریت مردم یاری در زمان‌های گوناگون به‌خصوص مأموریت ایجاد تسهیلات در امر تردد زائرین در شهرهای مرزی کشور توانسته با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود مانند پلیس‌های تخصصی و نهادهای خدمات رسان، اقدامات بسیار خوبی را در این راستا انجام دهد که تا به این لحظه هیچ مشکلی در این امر مشاهده نشده است.

وی گفت: از همه زائرین و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) تقاضا داریم به‌هیچ‌وجه بدون در دست داشتن ویزا و گذرنامه به مرزهای خروجی استان‌های ایلام و خوزستان مراجعه نکنند.

معاون عملیات قرارگاه ظفر بابیان اینکه نیروهای یگان‌های ویژه در استان‌های مجاور نیز به خدمت‌رسانی به زائرین مشغول‌اند، تصریح کرد: نیروهای یگان‌های ویژه در قالب قرارگاه ظفر در استان‌های مجاور نیز مستقر هستند که حضور این نیروها در تأمین نظم و امنیت بسیار حائز اهمیت است و از زائرین انتظار می‌رود تا به توصیه‌های ایمنی و امنیتی خادمین خود در قرارگاه ظفر توجه کنند تا هیچ‌گونه مشکلی در این راستا به وجود نیاید.


منبع: ایسنا


۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن