تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیتزن‌ها در تور تورینی‌ها/ بازگشت دنیزلی به اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سیتزن‌ها در تور تورینی‌ها/ بازگشت دنیزلی به اروپا
هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب ادامه می‌یابد و تیم‌های 4 گروه اول به مصاف هم می‌روند.

سیتزن‌ها در تور تورینی‌ها/ بازگشت دنیزلی به اروپا
به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب ادامه می‌یابد و از 4 گروه اول 8 مسابقه برگزار خواهد شد که در مهمترین آن‌ها یوونتوس میزبان منچسترسیتی است.


بازی‌های شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است.


*گروه اول


مالمو-پاری سن ژرمن
مالمو ضعیف‌ترین تیم گروه A که از 4 بازی گذشته خود در فصل جاری لیگ قهرمانان فقط سه امتیاز کسب کرده پذیرای تیم دوم این گروه است.


پاری سن ژرمن 7 امتیازی برای کسب 3 امتیاز این مسابقه چشم به هنرنمایی زلاتان ابراهیمویچ دارد که به نظر می‌رسد آخرین فصل حضور خود را در این تیم را تجربه می‌کند.


شاختار-رئال مادرید
رئال مادرید پس از شکست سنگین در ال‌کلاسیکو دوره سختی را تجربه می‌کند، هر چند سران این باشگاه با اعلام حمایت از رافابنتیس سرمربی خود، سعی کرد اوضاع را آرام کند.


دیدار با شاختار دونتسک 3 امتیازی بهترین فرصت برای بتیس است تا فضای تشنج تیمش را سروسامان بدهد، از طرف دیگر البته عدم نتیجه‌گیری در این مسابقه ممکن است اوضاع رئال مادرید و بنتیس را بدتر از این کند. در این گروه رئال مادرید با 10 امتیاز صدرنشین است.


**گروه دوم


زسکامسکو-وولفسبورگ


منچستریونایتد-آیندهون
در گروه دوم امتیاز تیم‌ها بسیار به هم نزدیک است و هر گونه لغزشی از تیم‌های بالایی باعث می‌شود جایگاه  آن را تیم دیگری بگیرد.


در این گروه منچستریونایتد 7 امتیازی است و از پی‌اس‌وی آیندهون میزبانی می‌کند که 6 امتیاز دارد در بازی دیگر این گروه هم زسکامسکو 4 امتیازی به مصاف وولفسبورگ دیگر تیم 6 امتیازی می‌رود.


**گروه سوم


آستانه-بنفیکا
آستانه قزاقستان که با 2 امتیاز در قعر این گروه قرار دارد میزبان تیم صدرنشین بنفیکا است. بنفیکا از 4 مسابقه خود 9 امتیاز اندوخته است.


اتلیتکومادرید-گالاتاسرای
گالاتاسرای که به تازگی حمزه حمزه اوغلو سرمربی  خود را از کار برکنار کرده و به جای او مصطفی دنیزلی را منصوب کرده است، امیدوار است با هدایت سرمربی سابق پرسپولیس با کسب 3 امتیاز این مسابقه خارج خانه به صعود به جمع 16 تیم پایانی امیدوار باشد.


دنیزلی در اولین حضور خود روی نیمکت تیم سابقش حریف قدرتمند و سرسختی را در مقابل خود می‌بیند،اتلتیکومادرید تیم 7 امتیازی این گروه که در جای دوم قرار گرفته، تیمی نیست که در خانه به حریفان باج بدهد.


**گروه چهارم


مونشن‌گلادباخ-سویا
مونشن‌گلادباخ که در بوندس‌لیگا در جای پنجم قرار دارد در لیگ قهرمانان وضعیت مناسبی ندارد و از 4 بازی قبلی فقط 2 امتیاز کسب کرده و قعرنشین این گروه است، این تیم در برابر حریفی به میدان خواهد رفت که در این فصل هم در لیگ داخلی خود،یعنی لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا وضعیت بحرانی دارد.


سویا در لالیگا یازدهم است و در لیگ قهرمانان نیز با 3 امتیاز در گروه چهارم در رده سوم قرار گرفته است.


یوونتوس-منچسترسیتی
بدون شک مهمترین مسابقه شب دوم هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا در شهر تورین برگزار می‌شود جایی که یوونتوس میزبان منچسترسیتی است. یوونتوس که در ابتدای فصل جاری دست به خانه تکانی زده و در رقابت‌های سری A نتایج ضعیفی کسب کرده بود از همان ابتدا در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا نتایج قابل قبول و در خور توجهی کسب کرد.


اکنون به نظر می‌رسد شاگردان ماسیمیلیانو الگری به خود باوری رسیده‌اند و کم‌کم خود را به رتبه‌های بالای جدول سری A می‌رسانند، این تیم که در هفته‌‌های اول اسکوروتو حتی رده شانزدهم را نیز تجربه کرد در حال حاضر و پس از گذشت 13 هفته، با کسب 21 امتیاز خود را به رتبه ششم رسانده و حتی بالاتر از تیم‌هایی مانند آث‌میلان و لاتزیو جای گرفته است.


یوونتوس در لیگ قهرمانان نیز از 4 مسابقه خود 8 امتیاز کسب کرده و پس از رقیب امشب خود، در جای دوم قرار دارد. بیانکونری‌ها در صورت پیروزی می‌توانند صدرنشین گروه خود شوند.


تورینی‌ها که در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان فصل جاری موفق شد با نتیجه 2-1 در خانه منچسترسیتی این تیم را شکست دهند، برای بازی امشب هرنانس را به دلیل محرومیت و سامی خدیرا و روبرتو پریرا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.


نکته روحیه بخش برای بیانکونری‌ها این است که این تیم در 4 مسابقه گذشته خود در برابر منچسترسیتی شکست نخورده است.


تنها پیروزی سیتی در برابر یووه به فصل 1976،1977 بر می‌گردد این تیم هرگز نتوانسته بیش از یک گل به یوونتوس بزند.


یووه در دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه شکست ناپذیر بوده است، آخرین تیمی که یووه را در دل آلپی شکست داده بایرن مونیخ بود که در آوریل 2013 با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.


یووه در فصل جاری لیگ قهرمانان در خانه گلی نخورده است. یووه در 14 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا فقط یک بار شکست خورد که آن هم، فینال فصل قبل در برابر بارسا بود.


در آن سوی میدان اما منچسترسیتی این روزها حال و روز خوشی ندارد. این تیم روز شنبه در برابر لیورپول تن به شکست 4-1 داد، این خط دفاعی متلاشی با بحران مصدومیت مردان کلیدی نیز مواجه است.


علاوه بر ویسنته کمپانی کاپیتان مصدوم سیتی در خط دفاعی،پابلو زابالتا و مانگالا نیز مصدومان سیتی در این پست هستند.

در غیاب زابالتا، باکاری سانیا مدافع فرانسوی سیتی که اعلام کرد پس از حملات تروریستی پاریس به لحاظ روحی آماده بازی در برابر لیورپول نبوده، قطعا در فهرست 11 نفر اصلی قرار خواهد گرفت.


از دیگر مصدومان این تیم سمیر نصری،داوید سیلوا و ویلفرد بونی هستند البته نکته مهم این است که منچسترسیتی با کسب 3 پیروزی از 4 بازی اول، صعود خود را به جمع 16 تیم پایانی مسجل کرده است، اکنون رقابت سیتی با یووه برسد این است که از رویارویی با تیم‌‌هایی مانند بایرن مونیخ و بارسلونا پرهیز کنند.


از قضا تنها شکست سیتی در 4 هفته اخیر لیگ قهرمانان اروپا در برابر یوونتوس و در خانه خود بوده است. منچسترسیتی سه بار پیاپی به مرحله حذفی راه یافته است. اما هر گز نتوانسته‌اند فراتر از 16 تیم پایانی پیش بروند.


 هیچ یک از 32 مسابقه سیتی در لیگ قهرمانان بدون گل به پایان نرسیده است، از این تعداد مسابقه من سیتی در 4 مسابقه توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تمام تلاشمان را می‌کنیم در لیگ قهرمانان بمانیم
مدعیان اروپا صعود کردند/کاتالان ها پسران رم را در هم کوبیدند
یوفا 10 تیم برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد
آرسنال و یک لشکر مصدوم





۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن