تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820402751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمانشاه نيازمند دستورالعمل هاي مدون در حوزه مديريت بحران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۲۱ب.ظ)
معاون عمراني استانداري: کرمانشاه نيازمند دستورالعمل هاي مدون در حوزه مديريت بحران است موج - کرمانشاه - معاون عمراني استانداري گفت: دستورالعمل هاي مدون در حوزه مديريت بحران مي تواند از مخاطرات احتمالي خطر ساز جلوگيري نمايد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه، مجتبي نيک کردار در جلسه گارگروه تخصصي امداد و نجات استان گفت: از اين کارگروه انتظار مي رود با برنامه ريزي هاي مدون و عملياتي سعي کنند در مواقع احتمال وقوع بحران از آسيب هاي احتمالي جلوگيري نمايند و برنامه ريزي قبل از بحران را سرلوحه کاري قرار دهند؛ زيرا بحران واقعاً خبر نمي کند.
وي افزود: آموزش جمعيت هاي مردمي در شهر و روستا بايد از جمله برنامه هاي مدون در حوزه امداد و نجات باشد؛ زيرا تا تيمي به روستايي از شهرستان ها اعزام گردد قطعا آسيب هاي جدي وارد شده است، بنابراين اگر مردم همان روستا به اندازه کافي آموزش در زمينه مقابه و آمادگي را فراگرفته باشند آسيب ها به حداقل خواهد رسيد.
نيک کردار خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه 2500 روستا وجود دارد که از اين تعداد 1400 روستا داراي دهيار هستند که در صورت آموزش هاي لازم مي توانند آسيب ها و مخاطرات احتمالي در حوزه آتش سوزي را کنترل و مهار کنند.
وي تصريح کرد: 80 درصد مخاطرات احتمالي در استان با برنامه هاي پيش بيني، پيشگيري و آمادگي قابل کنترل هستند و از مسوولين کار گروه هاي ذيل شوراي هماهنگي مديريت بحران استان انتظار مي رود که با شناسايي عوامل حادثه ساز قبل از وقوع بحران، تلاش کنند در حين بحران آسيب جدي به زيرساخت هاي عمراني و اقتصادي استان وارد نشود.
وي همچنين بخشي از حوادث غير مترقبه از جمله زلزله و سيل را خدادادي و طبيعي عنوان کرد و گفت: در اين زمينه مسئولين بايد آمادگي هاي لازم را داشته باشند؛ زيرا مديريت بحران بايد در تمام اوقات از برنامه و راهکار مقابله برخوردار باشد.
شايان ذکر است در اين نشست کاووس محمودي، مدير عامل جمعيت هلال احمر استان و رئيس کار گروه امداد و نجات شوراي هماهنگي مديريت بحران، به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده پرداخت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن