تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798540864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهای دادستان از آخرین پیگیری ها در مورد فاجعه منا، پدیده شاندیز و زنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: خبرهای دادستان از آخرین پیگیری ها در مورد فاجعه منا، پدیده شاندیز و زنجانی


دادستان کل کشور گفت: از نظر ما مسئله فاجعه منا همچنان نامشخص است و سعودی ها تلاش می کنند ابعاد این قضیه برای جهانیان مشخص نشود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم تحلیف کارآموزان قضایی در جمع خبرنگاران افزود: روز گذشته جلسه ای با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت، بعثه مقام معظم رهبری، وزارت امورخارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دیگر بخش های مسئول در پیگیری حقوق جانباختگان منا تشکیل شد.
وی گفت: چون مقام معظم رهبری فرمودند این امر نباید فراموش شود ما هم مسئولیت پیگیری این موضوع را برعهده داریم؛ اما وزارت امورخارجه در دادن یادداشت به آقای بان کی مون برای تشکیل کمیته حقیقت یاب در خط مقدم است.
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه ابعاد این فاجعه عظیم باید روشن شود، افزود: اگر می خواهیم در آینده امنیت حج و زیارت تضمین شود؛ باید ابعاد این قضیه برای پاسخگویی به سوالات بسیار زیادی که در این رابطه وجود دارد روشن شود.
رئیسی گفت: در جلسه دیروز مقرر شد، کمیته حقوقی زیر نظر معاونت کنسولی وزارت امورخارجه از این هفته فعال شود و ما هم به عنوان دادستان کل کشور دنبال می کنیم که مسئله جان باختگان با گذشت زمان، دچار فراموشی نشود.

ادعاهای بابک زنجانی بی اساس است دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بابک زنجانی بدهی هایش را پرداخت نکند، آیا اموالش در خارج مصادره می شود، افزود: وی در زمان بازجویی ها درباره اینکه در برخی کشورها پول و بانک دارد، ادعاهایی می کرد که گروه‌هایی برای بررسی ادعاهای وی، به مالزی و برخی کشورها اعزام شدند.
وی گفت: پیگیری هایی که از این کشورها صورت گرفت و همچنین پیگیری تیم های دستگاه‌های اجرایی، قضایی، بانکی و وزارت نفت نشان داد که این ادعاها صحت ندارد.
رئیسی افزود: بابک زنجانی دوباره این ادعاها را در دادگاه تکرار می کند و براساس پیگیری های پیش از دادگاه، در حین دادگاه و تا امروز ثابت شد که این ادعاها بی اساس است.   پرونده موسسه ثامن الحجج در دست بررسی است
دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضع موسسه ثامن الحجج که گفته شده بود، شعبه آن در کرج تعطیل شده است؛ هم افزود: دادستان کرج اعلام کرد که هیچ حکمی برای تعطیلی آن صادر نکرده است و بانک مرکزی هم دیشب اطلاعیه ای صادر و روشن کرد که موضوع در دست پیگیری است.   آخرین وضع پیگیری پروژه پدیده شاندیز
رئیسی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضع پیگیری ها در خصوص پروژه پدیده شاندیز گفت: همه اقداماتی که در خصوص این پرونده صورت می گیرد، برای حفظ حقوق مردم است.
وی گفت: مردم در این قضیه بدون داشتن هیچ تقصیری و فقط به تصور اینکه می توانند با سرمایه گذاری در این پروژه، بخشی از مشکلات زندگی و اقتصادی خود را حل کنند؛ در این پروژه وارد شده اند که همه تلاش ما این است که این افراد دچار آسیب نشوند.
دادستان کل کشور افزود: دادستان مشهد هم در همین راستا موضوع را مدیریت می کند.
رئیسی گفت: بخش دیگری از دستگاه‌های اجرایی از جمله وزیر کشور هم کمیته ای تشکیل دادند، تا مسائل مربوط به حفظ حقوق مردم دنبال شود.
 


چهار شنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن