تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798358410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوباما خواستار افزایش اقدامات اروپا در مبارزه با داعش شد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اوباما خواستار افزایش اقدامات اروپا در مبارزه با داعش شد
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار با همتای فرانسوی خود اظهارات احساسی را درباره همبستگی و اتحاد مطرح کرد، اما صریحا تذکر داد که وظیفه اروپا است تا تلاش‌هایش را برای مقابله با گروه تروریستی داعش که اخیرا جان 130 تن را در پاریس گرفت افزایش دهد.
به گزارش نامه نیوز به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا و فرانسوا اولاند، همتای فرانسو‌ی‌اش در نخستین دیدار خود پس از حملات تروریستی 13 نوامبر سال جاری میلادی در پاریس با افزایش همکاری در زمینه مبارزه با داعش که مسئول حملات پاریس است، موافقت کردند.
 
اوباما گفت: ما امروز اینجا جمع شده‌ایم تا اعلام کنیم که آمریکا و فرانسه در برقراری عدالت در خصوص این تروریست‌ها و افرادی که آنها را فرستاده‌اند و همچنین دفاع از کشور و ملت‌هایمان کاملا متحد و یکپارچه هستیم. داعش تهدیدی برای تمامی کشورها محسوب می‌شود. نمی‌توان این تهدید را تحمل کرد و باید نابود شود و ما باید با یکدیگر این کار را انجام دهیم.
 
وی با اشاره به ارزش‌های مشترک قدیمی میان مردم آمریکا و فرانسه گفت: هنگامی که تراژدی پاریس رخ داد، قلب ما نیز شکست.
 
با این حال اوباما علنا هیچ گونه اقدامات جدید مشخصی را که قرار است آمریکا انجام دهد، مطرح نکرد و گفت: این حملات نهایتا باعث شد تا اروپا این تهدید را جدی‌تر بگیرد. ما نیز همانند فرانسوا اولاند معتقدیم که دیگر اعضای ائتلاف ضد داعش برای کمک به تامین منابع و کمک‌های لازم هم برای این ائتلاف و هم برای نیروهای محلی مستقر در سوریه مصمم‌تر وگشاده‌روتر شده‌اند.
 
اوباما در کاخ سفید از اولاند استقبال کرده و ضمن بیان خاطراتش از پاریس گفت: آمریکا در مبارزه با داعش کنار مردم فرانسه تمام قد می‌ایستد.
 
وی در جریان کنفرانسی خبری با همتای فرانسوی‌اش به مقاومت ویژه اروپا در تبادل اطلاعات مربوط به مسافران خطوط هوایی اشاره کرد و گفت: زمان طولانی با شرکای اروپایی‌ام درباره لزوم تبادل اطلاعات بهتر، فهرست اسامی مسافران و همکاری برای پی بردن به زمان دقیق ورود مسافران به اروپا مذاکره کرده‌ام اما این مساله در حال حاضر از اهمیت بسیاری برخوردار است و اطلاعات باید به موقع در سراسر مرزهای مختلف تبادل شود.
 
در همین حال کاخ سفید نیز بر حس موجود میان مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه متحدانشان در طرف دیگر اقیانوس دیدگاه‌های خود را برای لزوم اقدامات به اشتراک نمی‌گذارند، تاکید کرد.
 
جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت: حملات پاریس بیدار باش بسیار مهمی همچون حملات تروریستی 11 سپتامبر سال 2001 میلادی است.
 
وی پس از دیدار اوباما با اولاند گفت: رئیس جمهوری فرانسه گفت که به اروپا بازمی‌گردد و اروپایی‌ها را ترغیب می‌کند تا اقدامات بیشتری در مبارزه با داعش انجام دهند. البته این کاری است که ما خیلی وقت پیش انجام دادیم.
 
این اظهارات بیانگر رنجش‌ها در کاخ سفید در خصوص پافشاری‌هایش برای افزایش مبارزات با داعش است چرا که آمریکا دو سوم از حملات علیه داعش در عراق و 95 درصد از حملات در سوریه را انجام داده است.
 
این در حالی است که فرانسه تا قبل از حملات تروریستی در پاریس در حملات هوایی علیه داعش در عراق شرکت داشت اما تنها هر از گاهی در سوریه عملیات انجام می‌داد.
 
در همین حال اوباما و اولاند به برکناری بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه از قدرت به عنوان بخشی از هرگونه راه حل سیاسی برای جنگ داخلی سوریه که منجر به ظهور داعش شده، تاکید کردند.
 
آن‌ها همچنین از روسیه خواستند تا بمباران مخالفان سوری را متوقف کرده و در عوض حملات هوایی‌اش را بر نابودی داعش متمرکز کند.
 
اوباما گفت: ما توافق کردیم که روسیه در صورتی می‌تواند نقش سازنده‌تر و موثرتری ایفا کند که تمرکز حملات هوایی‌اش را بر نابودی داعش معطوف کند.



منبع: ایسنا


۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن