تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812951273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضايتي برخي شهروندان خرم آبادي از بهداشت بعضي از نانوايي ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۸:۲۸ق.ظ)
موج گزارش مي دهد؛ نارضايتي برخي شهروندان خرم آبادي از بهداشت بعضي از نانوايي ها موج - خرم آباد - عدم رعايت بهداشت در برخي از نانوايي ها باعث نارضايتي برخي از شهروندان خرم آبادي شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، نان يکي از مهم ترين دسته مواد غذايي است که بيشتر مردم در طول روز از نان که به عنوان برکت خدا نام برده مي شود استفاده مي کنند.
حرمت نان از اهميت بالايي برخوردار است به طوري که اگر در کوچه يا خيابان ذره اي نان ديده شود قامتي خم شده و آن را در گوشه اي قرار مي دهد تا مباد اين برکت خدا زير پا قرار بگيرد.
اما آنچه که امروز شايد بيشتر نارضايتي مردم را سبب شده، عدم رعايت بهداشت در برخي از نانوايي ها است؛ چرا که با مراجعه به تعدادي از واحدهاي نانوايي مختلف متاسفانه ديده مي شود که سيگار کشيدن توسط برخي از متصديان نانوايي ها به راحتي انجام مي شود.
به طوري که برخي از نانواها در هنگام طبخ نان ديده مي شود که سيگار هم مي کشند و اگر هم اعتراضي از طرف مشتريان صورت گيرد حتما با تندي جواب خواهند داد.
طبق مقررات بهداشتي انبار آرد بايستي دور از محل پخت باشد که در بيشتر موارد اين گونه نيست و آردها در همان محل پخت دپو شده و چه بسا مورد هجوم برخي جانوران موذي نيز قرار مي گيرد.
فاطمي يکي از مشتريان نانوايي هاي شهر خرم آباد مي‌گفت: اکثر نانوايي‌ها اصلا مسائل بهداشتي را رعايت نمي‌کنند. روپوش و کلاه آنها نيز بسيار کثيف بود.
شهروند ديگري گفت: بايد در نانوايي‌ها فردي که پول را از مشتري مي‌گيرد با فردي که نان را به مشتري مي‌دهد، جدا باشند؛ يعني وظايف براي پرسنل نانوايي‌ها تعريف شده باشد؛ زيرا با توجه به اينکه پول، ميکروب‌هاي فراواني را به همراه خود دارد اين عاملي براي انتقال ميکروب از طريق نان به افراد جامعه مي‌شود.
رضايي ديگر همشهري به وضعيت بد بهداشتي درون نانواهايي ها اشاره کرد و افزود: برخي از کارگران واحدهاي نانوايي اين شهر خود را مقيد به رعايت مسائل بهداشتي نمي دانند.
وي افزود: متاسفانه به رغم اعتراض‌ها، نانواها توجهي نمي‌کنند و تنها پاسخشان اين است که کيفيت پايين آرد دليل اصلي در نامناسب بودن پخت نان است.
فرماندار شهرستان خرم آباد در اين باره گفت: نانوايي‌ها بايد نان مرغوب و با کيفيت در اختيار مردم اين شهرستان قرار دهند.
خجسته پور از مردم شهرستان خرم آباد خواست در صورت مشاهده پخت بد نان در نانوايي‌هاي اين شهرستان در اسرع وقت آن را به فرمانداري اطلاع دهند تا پيگيري لازم انجام شود.
وي اظهار داشت: واحدهاي نانوايي اين شهرستان موظف به رعايت بهداشت پخت نان، محيط نانوايي و افزايش کيفيت نان و برخورد درست با شهروندان هستند.
وي گفت: هر واحد نانوايي که موارد بهداشتي و نکات بهداشتي و ضروري را در پخت نان رعايت نکند بر اساس قانون با مدير آن واحد برخورد خواهد شد.
اين مقام مسوول مهم ترين هدف از پخت نان را رضايت مصرف‌ کننده و کاهش ضايعات نان عنوان کرد و افزود: با توجه به نياز بالاي شهروندان به نان و پرداخت يارانه زياد دولت در اين بخش نان بايد به بهترين شکل پخت و به مصرف جامعه برسد.

گزارش: بهاره کردعليوند













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن