تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815445729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موضوع مواد مخدر صنعتي يک رويکرد جديد مصرف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۴ (۴:۴ق.ظ)
قائم‌مقام دبير کل ستاد مبارزه با مواد مخدر: موضوع مواد مخدر صنعتي يک رويکرد جديد مصرف است موج - قائم‌مقام دبير کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بيان اينکه برپايي نمايشگاه‌هاي شهرداري، شهروندان را با آثار مخرب مواد مخدر صنعتي آشنا مي‌کند، گفت: در هفت ماهه امسال 133 کارگاه ساخت مواد شيشه و نيز 1260 کيلو شيشه کشف و ضبط شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا جزيني با بيان اينکه موضوع مواد مخدر صنعتي يک رويکرد جديد مصرف است، افزود: در حال حاضر طبق آمار ثبت و تأييد شده، 354 نوع مواد روان‌گردان جديد موجود است که شهروندان در معرض استفاده از اين مواد هستند.
وي با بيان اينکه اين مواد روان‌گردان، يک خطر بالقوه براي شهروندان در شهرهايي مانند تهران محسوب مي‌شود، تصريح کرد: در چند ماهه اخير اقدامات خوبي در کشور صورت گرفته است که از مهم‌ترين آن‌ها مي‌توان به کنترل برخي داروها توسط وزارت بهداشت اشاره کرد که مواد اوليه مخدرهاي صنعتي به شمار مي‌آيد.
جزيني با اشاره به اينکه با توزيع‌کنندگان مواد اوليه و پيش سازها و توليدکنندگان مواد مخدر برخورد قضايي خوبي صورت گرفته است، ادامه داد: برنامه ستاد مبارزه با مواد مخدر، برخورد و کنترل پيش سازهاست.
قائم‌مقام دبير کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تأکيد بر اينکه برخوردهاي قضايي با توزيع‌کنندگان مواد مخدر صنعتي قيمت اين مواد را از 20 ميليون تومان طي چهار، پنج ماه اخير به 60 الي 80 ميليون تومان رسانده است، اظهار کرد: اين گراني و افزايش قيمت باعث شده تا معتادان به مصرف شيشه به سمت مخدرهاي ارزان‌تر از جمله هروئين روي آورند.
اين مقام مسوول با بيان اينکه يکي از مسائل مهم در مبارزه با مواد مخدر صنعتي، کنترل مرزها است، افزود: بيشتر مواد مخدر از مرزهاي افغانستان و پاکستان وارد کشور مي‌شود.
جزيني با يادآوري اينکه شهرداري نقش مهمي مي‌تواند در مبارزه با مواد مخدر داشته باشد، ادامه داد: شهرداري‌ها مي‌توانند نمايشگاهي در قالب ارائه آموزش برپا کنند و از اين طريق با اطلاع‌رساني به شهروندان و نيز آشنايي مردم با آثار مخرب مصرف مواد مخدر صنعتي، گام مهمي در راستاي کاهش اعتياد و نيز مبارزه با مواد مخدر بردارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن