تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815375615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئال به دنبال احياي روحيه


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رئال به دنبال احياي روحيه
دور پنجم از رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب در حالي با برگزاري هشت ديدار پيگيري مي‌شود كه در مهم‌ترين بازي بانوي پير ميزبان منچسترسيتي است و رئال براي بازيابي روحيه از دست رفته مي‌جنگد.
نویسنده : دنيا حيدري 


دور پنجم از رقابت‌هاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا امشب در حالي با برگزاري هشت ديدار پيگيري مي‌شود كه در مهم‌ترين بازي بانوي پير ميزبان منچسترسيتي است و رئال براي بازيابي روحيه از دست رفته مي‌جنگد.
حساس‌ترين بازي گروه  A ، مصاف رئال با شاختاردونتسك اوكراين است. اگرچه رئال با 10 امتياز و حضور در صدر جدول دغدغه‌اي براي صعود ندارد، اما وضعيت اين تيم بعد از شكست پرگل برابر بارسا در ال‌كلاسيكو چندان جالب نيست. ضمن اينكه مصاحبه جنجالي كريستيانو رونالدو عليه رافائل بنيتس نيز اوضاع را متشنج‌تر كرده است. رئالي‌ها كه صعودشان از هفته قبل مسجل شده و براي تثبيت صدرنشيني به ميدان مي‌روند، در اين بازي سرخيو راموس و مارسلو را به دليل آسيب‌ديدگي در خدمت ندارند.
منچستر، صدرنشين گروه  B با هفت امتياز امشب به دنبال كسب سه امتياز ديدار با آيندهوون، تيم دوم جدول است؛ چراكه حضور در صدر جدول با توجه به شش امتيازي بودن تيم‌هاي رده دوم و سوم جدول، ‌حاشيه امني براي شاگردان فن خال ايجاد نكرده است، به همين دليل سه امتياز اين بازي براي شياطين سرخ از اهميت زيادي برخوردار است؛ چراكه بدون شك آيندهوون هم به دنبال پيروزي و رسيدن به صدر جدول است. در ديگر بازي اين گروه ولفسبورگ، ديگر تيم شش امتيازي گروه مهمان زسكاي مسكو است.  آسان‌ترين بازي گروه  C مصاف بنفيكا، صدرنشين 9 امتيازي برابر آستانه قعرنشين با دو امتياز است. هرچند اين بازي در خانه حريف است، اما تيم قزاقستاني كه تاكنون موفق به كسب برد نشده شانس چنداني براي به دست آوردن سه امتياز اين ديدار ندارد. در ديگر ديدار اين گروه اتلتيكو با هفت امتياز در پي كم كردن فاصله خود باصدر جدول است تا بتواند به عنوان تيم دوم گروه صعود كند. به شرط آنكه امشب گالاتاسراي را شكست دهد.
در مهم‌ترين مسابقات امشب گروه D، يوونتوس ميزبان منچسترسيتي است. منچسترسيتي براي سومين سال متوالي است كه صعودش را به مرحله يك‌هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا قطعي مي‌كند. اين تيم انگليسي كه با 9 امتياز صعود خود را به مرحله حذفي قطعي كرده به دنبال تثبيت صدرنشيني براي صعود به عنوان تيم اول است. صعود يوونتوس هشت امتيازي نيز تا به اينجاي كار به عنوان تيم دوم گروه تقريباً قطعي است، اما پيروزي در اين ديدار توسط بانوي پير، مي‌تواند تكليف تيم نخست را تغيير دهد. دو تيم در آخرين بازي خود، عكس هم نتيجه گرفته‌اند. يووه در مهم‌ترين ديدار هفته فوتبال ايتاليا مقابل ميلان برنده شد و منچسترسيتي برعكس در ورزشگاه اتحاد با نتيجه ۴ بر يك به ليورپول باخته است. اين ديدار جذاب‌ترين ديدار امشب تلقي مي‌شود. در ديگر بازي اين گروه، سويا با سه و بورسيامونشن‌گلادباخ با دو امتياز به عنوان تيم سوم و چهارم گروه به مصاف هم مي‌روند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن