تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805577217




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه مدیریت شهری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیشگام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مجموعه مدیریت شهری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی پیشگام است استان‌ها > زنجان - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: مجموعه مدیریت شهری منویات مقام معظم رهبری در خصوص جاری سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی را در سرلوحه فعالیت های خود داشته و در این راستا پیشگام بوده است.

به گزارش خبر آنلاین سعید امیدی در مراسم دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان با فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد افزود: صلابت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای نظامی و زحمات نیروهای سپاه و بسیج می باشد.
وی افزود: امروز بسیج در همه عرصه‎های مختلف نظیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی حضور فعال و پُر رنگی دارد واین به برکت پشتوانه محکم مردمی است.
امیدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح بخشی از اقدامات دوره چهارم شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: جلب رضایت شهروندان و پاسخگویی به آنها همواره اولویت اصلی تک تک اعضای شورا بوده و ملاقات های مردمی برگزار شده نیز هم راستا به این اولویت بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه درب این شورا بر روی تمامی شهروندان باز است تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری پذیرای نظرات و انتقادات شهروندان در جهت بهبود عملکرد و خدمات رسانی مطلوبتر می باشد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری های مجموعه مدیریت شهری در اجرای برنامه های مشترک با بسیج گفت: آرامش کنونی حاکم در شورا و شهرداری زنجان در هیچکدام از ادوار گذشته شوراهای اسلامی نبوده و این امر نشأت گرفته از بینش و تفکر مثبت اعضای شورا و شهردار زنجان است.
سردار جهانبخش کرمی پیشرفت برنامه های فرهنگی در سطح جامعه را در گرو تعاملات دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: غفلت از نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی موجب از بین رفتن توانایی های دیگر خواهد شد.
وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات ، بیش از 20 هزار کار فرهنگی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) و با مشارکت برخی ادارات و ارگان ها در سطح استان اجرا شده و اعزام 45 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور نمونه ای از فعالیت های فرهنگی می باشد.
در ادامه نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه هدف دشمنان ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم می باشد افزود: غرب در تمامی کشورهای منطقه نفوذ کرده و ایران اسلامی تنها کشوری است که با همدلی و اطاعت از فرامین رهبری به ثباتی بینظیر در جهان دست یافته است.
فخرالدین رستمی گفت: ایران اسلامی گفتمان دینی خود را به گوش تمامی جهانیان رسانده و بسیج نقش مهمی را در این خصوص بر عهده داشته است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر نیز ضمن تأکید بر ظرفیت و توانمندی پایگاه های بسیج در سطح شهر افزود: این پایگاه ها در ارتباط مستقیم با شهروندان بوده و می توانند در جهت انعکاس درخواست های آنها ، یاری گر اعضای شورای شهرها بوده و به عنوان شورایار فعالیت نمایند.
اسماعیل دویران تصریح کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان در جهت ایجاد تفاهم نامه ای در این خصوص اعلام آمادگی می نمایند.
شایان ذکر است، یگانه شهردار زنجان نیز در این دیدار گزارش کاملی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری زنجان در سالجاری ارائه داد.

کلید واژه ها: استان زنجان - شوراهای شهر - اقتصاد مقاومتی - سپاه پاسداران -




سه شنبه 3 آذر 1394 - 17:21:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن