تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819201049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد کلنگ‌ درمانگاه ویژه در جیرفت به زمین زده شد + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
کلنگ‌ درمانگاه ویژه در جیرفت به زمین زده شد + تصاویر
درمانگاه ویژه شهرستان جیرفت با زیربنای سه‌هزار و 150 مترمربع در جیرفت احداث می‌شود که مشابه آن‌ در شهرستان کهنوج وجود دارد.

خبرگزاری فارس: کلنگ‌ درمانگاه ویژه در جیرفت به زمین زده شد + تصاویر



به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمد‌رضا محمدی‌ساردو پیش از ظهر امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی درمانگاه ویژه در این شهرستان اظهار داشت: این درمانگاه با زیربنای سه هزار و 150 مترمربع در جیرفت احداث می‌شود که مشابه آن‌ را هم در شهرستان کهنوج داریم. وی بیان داشت: با توجه به برنامه‌های دولت برای خدمت‌رسانی به مردم با ویزیت بیماران با تعرفه دولتی تصمیم گرفته شد که این درمانگاه‌ها احداث شود و در جیرفت این درمانگاه در سه طبقه احداث می‌شود و درمانگاه‌های متعددی در این درمانگاه کل قرار می‌گیرند.

محمدی‌ساردو با اشاره به فعالیت درمانگاه‌هایی مانند درمانگاه زنان، ارتوپدی، داخلی، اطفال و سایر رشته‌های تخصصی، داروخانه و رادپولوژی افزود: این درمانگاه‌ تمامی خدماتی که یک بیمار با مراجعه به آنها نیاز دارد، ارائه می‌کند و همچنین پارکینگ و فضای سبز هم برای راحتی مردم در زمان مراجعه وجود دارد. وی با بیان اینکه کلینیک‌هایی مانند فیزیو‌تراپی، شنوایی‌سنجی و ... در این درمانگاه قرار داده خواهد شد، خاطرنشان کرد: طی یک سال و نیم آینده که این درمانگاه به بهره‌برداری می‌رسد با آغاز کار آن تمام بخش‌ها تجهیز و پزشکان متخصص را مستقر می‌کنیم و با توجه به اینکه خدمات در این کلینیک متمرکز و ترافیک این منطقه نسبت به مرکز شهر کمتر است، خدمات‌رسانی به مردم بهتر انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: پروژه‌هایی را در دست اقدام داریم که سال‌ها پیگیر آن‌ها بودیم که ان‌شاءالله نتیجه دریافت می‌کنیم و کار به تدریج به بهره‌برداری می‌رسد. محمدی‌ساردو با بیان اینکه احداث و تجهیز این درمانگاه تا دو سال زمان می‌برد، ابراز داشت: به شکل موقت برای ارائه خدمات به مردم ساختمان درمانگاه در بلوار پاسداران شهرستان جیرفت اجاره شده است که امکانات آن تجهیز می‌شود و انتظار می‌رود طی یک تا دو هفته آینده به بهره‌برداری برسد که پزشکان متخصص در این مکان مقیم شوند و خدمات به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه تعداد پزشکان زیاد شده و با توجه به تراکم جمعیتی در درمانگاه‌های بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و  آیت‌الله کاشانی جیرفت به خوبی نمی‌توانستند، ارائه خدمات کنند، تصریح کرد: در همین راستا درمانگاه جدید فعال می‌شود، البته سایر کلینیک‌های شهر فعال هستند. محمدی‌ساردو عنوان داشت: اعتبار درمانگاه ویژه جیرفت هفت میلیارد و 250 میلیون تومان از محل منابع وزارت بهداشت است که فاز نخست این اعتبار به ما پرداخت شده است و باقی‌مانده بعد از بازدید مسئولان مربوطه و در ادامه کار پرداخت می‌شود.

احمد امینی‌روش فرماندار جیرفت در این آیین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: باید فرهنگ بسیج و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم، بسیج یکی از بهترین یادگاران امام راحل و پشتوانه مسلمانان جهان است. وی با بیان اینکه همگی باید در حوزه کار خود به ویژه نهادینه کردن، فرهنگ بسیج گام برداریم، تصریح کرد: با وجود اینکه دولت با محدودیت اعتبارات مواجه است، اما از آنجا که نظم و انضباط مالی را حاکم کرده است، گام‌های بلندی در تمامی حوزه‌ها به ویژه سلامت برداشته و به حوزه بهداشت و درمان توجه شده است تا آرمش‌ خاطر بر جامعه حاکم باشد.

امینی‌روش با بیان اینکه امروز مردم جیرفت و جنوب کرمان به روشنی خدمات دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را شاهد هستند، افزود: باید وفاق و همدلی در شهرستان ادامه داشته باشد تا خدمات بهتری برای مردم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان داشته باشیم.









انتهای پیام/80002/ب40

http://fna.ir/R6ROP





94/09/03 - 16:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن