تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798764344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزهاي مهران، شلمچه و چذابه از نظر تردد مشکلي ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۰ق.ظ)
مرزهاي مهران، شلمچه و چذابه از نظر تردد مشکلي ندارند موج - رئيس پليس راهور ناجا گفت: در حال حاضر زائران اربعين حسيني در مرزهاي مهران، شلمچه و چذابه از نظر تردد مشکلي ندارند.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار تقي مهري در خصوص وضعيت فعلي مرزهاي شلمچه، چذابه و مهران با توجه به خروج اولين گروه زائران اربعين حسيني از مرز اظهار کرد: با برگزاري جلسات متعدد طي چند ماه گذشته توسط پليس راهور، تمهيداتي براي ايام اربعين حسيني انديشيده شد و در اين راستا خوشبختانه با تشکيل قرارگاه اربعين حسيني براي اجراي طرح‌هاي ويژه ترافيکي و با همکاري تمامي دستگاه‌هاي امدادي، خدماتي، اورژانس، شهرداري، وزارت کشور و... امروز در مرزها نتايج مطلوبي را شاهد هستيم.
وي با بيان اينکه با همکاري و هماهنگي دستگاه‌هاي مربوطه در استان‌هاي خوزستان، ايلام و در مرزهاي شلمچه، چذابه و مهران، اجراي طرح‌هاي ويژه ترافيکي مورد توجه خاصي قرار گرفته است، ادامه داد: يکي از نکته‌هاي مهم و مورد توجه، موضوع پارکينگ براي استقرار خودروهاي شخصي زائران است که خوشبختانه امسال با هماهنگي‌هاي استاني و تلاش مسوولان در شهرداري و فرمانداري، مشکلي در خصوص پارکينگ نداريم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با اشاره به بازديد خود از مرز شلمچه گفت: خوشبختانه مشکلي در خصوص پارکينگ مشاهده نشد؛ طي روزهاي گذشته نيز از مرز مهران بازديد کرديم و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته و همکاري مسوولان استان ايلام پارکينگ 40 هکتاري براي زائران در نظر گرفته شده است.
سردار مهري همچنين بيان کرد: اتوبوس‌هايي نيز از محل پارکينگ تا پايانه مرزي براي زائراني که عازم کربلا هستند، آماده خدمات‌رساني مي‌باشند.
وي تصريح کرد: در حال حاضر زائران اربعين حسيني در مرزهاي مهران، شلمچه و چذابه از نظر تردد مشکلي ندارند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا براي زائران حسيني توصيه‌هايي داشت و گفت: زائران حتما مدارک لازم از جمله گذرنامه و رواديد را به همراه داشته باشند؛ به هيچ عنوان صدور ويزا در مرز امکان‌پذير نيست.
سردار مهري همچنين به رانندگاني که در مرز در حال تردد هستند، توصيه‌هايي کرد و ادامه داد: رانندگان موظف به رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي هستند؛ رانندگان با سرعت غيرمجاز از ايجاد استرس و نگراني براي ديگر رانندگان خودروها و زائران خودداري کنند ضمن اين که رانندگان بايد مدارک لازم از جمله گواهينامه، خودرو و بيمه‌نامه نيز به همراه داشته باشند.
وي با بيان اين که ماموران راهنمايي و رانندگي به تهيه بروشورهايي اقدام کرده‌اند، تصريح کرد: اين بروشورها در سه مرز خروجي مهران، شلمچه و چذابه براي راهنمايي بهتر و آسان‌تر در اختيار زائران قرار گرفته است؛ چراکه بسياري از زائران هنگام برگشت نمي‌دانند خودروي خود را کجا پارک کرده‌اند.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي تأکيد کرد: زائران نيز بايد مواردي را که در بروشورها به آن اشاره شده با دقت مطالعه و به نکات آن توجه کنند؛ زائران حتما در مسيرهايي که پليس راهنمايي و رانندگي مشخص کرده است، تردد کنند.
وي ادامه داد: زائران پياده نيز که در حال حرکت در جاده‌هاي منتهي به شهرهاي مرزي هستند، هنگام شب و تاريکي حتما لباس‌هاي شبرنگ بر تن داشته باشند، با پليس راهنمايي و رانندگي هماهنگ باشند ضمن اين که در جهت مخالف تردد خودروها حرکت کنند.
بر اساس گزارش سايت پليس، سردار مهري همچنين بيان کرد: برخي جاده‌ها ظرفيت تردد خودروها را ندارند بنابراين ممکن است که در مسير تردد خودروها ترافيک به وجود آيد پس زائران با رعايت نظم و تعامل، صبر پيشه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن