تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820753752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دربی با حضور مربیان استقلالی در شرق پایتخت/ معرفی حریف تراکتور


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛
دربی با حضور مربیان استقلالی در شرق پایتخت/ معرفی حریف تراکتور

دیدار تیم های استقلال تهران و نفت تهران


شناسهٔ خبر: 2976940 - سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
ورزش > فوتبال ایران

آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، دربی کوچک پایتخت با هدایت مربیان استقلالی است؛ مربیانی که نمی‌خواهند ابتدا برابر رقیب مغلوب شوند و بعداز آن تیم‌شان وداع زودهنگامی با این رقابتها داشته باشد. به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌چهارم نهایی بیست و نهمین دوره رقابتهای جام حذفی، عصر روز چهارشنبه هفته جاری با برگزاری دیدار نفت تهران و استقلال تهران به پایان می‌رسد و چهره آخرین تیمی که مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابتها را کسب می‌کند، مشخص می‌شود. این بازی تقابل دو تیم تهرانی است و به نوعی دربی محسوب می‌شود؛ دیداری حساس اما نه به اندازه دربی پایتخت که رقابت استقلال و پرسپولیس است. برنده این بازی در مرحله نیمه‌نهایی میهمان تراکتورسازی است زیرا طبق اعلام سازمان لیگ، تبریزی‌ها به علت میزبانی کمتر در این رقابتها، در هر صورت پذیرای برنده این بازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز هستند. در این دربی، دو مربی استقلالی تیم‌هایشان را برابر هم به میدان می‌فرستند و در کنار تفکر برای پیروزی در این دیدار، به فکر ارائه توانایی‌های خود و مغلوب کردن سرمربی دیگر هستند تا جایگاه بهتری در بین هواداران استقلال به دست آوردند. در یکسوی میدان پرویز مظلومی قرار دارد که این روزها تیمش صدرنشین لیگ است و قطعا با روحیه مضاعف بازیکنان و شرایط خوب فنی، نفراتش را در این بازی به میدان می‌فرستد. استقلال که برای رسیدن به این مرحله از مسابقات ابتدا با ۵ گل شهرداری سمنان را شکست داد و با برتری ۳ بر یک مقابل فولادخوزستان به این مرحله از مسابقات رسید. نفت تهران اما شرایط متفاوتی نسبت به استقلال دارد. آنها که در این فصل نوسان زیادی داشته و جزو ۵ تیم پایین جدول هستند، هفته قبل در خانه سپاهان پیروزی را با شکست عوض کردند تا با روحیه نه چندان مناسب پای به این بازی قدم بگذارند.

علیرضا منصوریان سرمربی این تیم تهرانی که روزهای خوبی با این تیم در فصل گذشته داشت و توانست با این تیم به مقام سوم لیگ و نایب قهرمانی جام حذفی برسد، در این فصل نتوانسته از توانایی‌های خود به خوبی دفاع کند. مطمئنا بردن استقلال سکوی پرتاب خوبی برای این مربی و تیمش است تا روزهای بهتری را در ادامه مسابقات لیگ و جام حذفی پیش‌رو داشته باشند. البته کاپیتان فراموش نشدنی استقلال، یک آلترناتیو و خطر بزرگ برای سرمربی فعلی آبی‌ها است زیرا خیلی‌ها او را سرمربی این تیم تهرانی در سال‌های نه چندان دور می‌دانند. منصوریان که فصل پیش توانست استقلال را دو مرتبه با هدایت امیر قلعه‌نویی شکست دهد، در هفته پنجم فصل جاری لیگ برابر استقلال مظلومی شکست خورد و حالا در این بازی قصد جبران آن باخت را دارد. مطمئنا جام حذفی که راه آسان‌تری برای رسیدن به آسیا و کسب افتخار بزرگی است، هر دو سرمربی را بیشتر ترغیب می‌کند تا در این بازی بازنده نباشند خصوصا پرویز مظلومی که اصلا دوست ندارد تیمش برابر علیرضا و مقابل هوادارانش وداع تلخی با جام حذفی داشته باشد. برنامه مسابقات دیدارهای پایانی از بیست و نهمین دوره رقابتهای جام حذفی به شرح زیر است:
سه‌شنبه - سوم آذرماه
مرحله نیمه‌نهایی:
*  ذوب‌آهن اصفهان - سپاهان اصفهان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان چهارشنبه - چهارم آذرماه
مرحله یک‌چهارم نهایی:
* نفت تهران - استقلال تهران، ساعت ۱۵:۲۰، ورزشگاه تختی تهران









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن