تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ بسيجي همانند سدي آهنين در برابر نفوذ دشمن ايستادگي مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۴ (۹:۱۸ق.ظ)
مدير حوزه علميه قم: فرهنگ بسيجي همانند سدي آهنين در برابر نفوذ دشمن ايستادگي مي‌کند موج - قم - مدير حوزه علميه قم گفت: فرهنگ بسيجي همانند سدي آهنين در برابر نفوذي که رهبر انقلاب بر آن تاکيد کردند، ايستادگي مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير حوزه علميه قم در همايش حضور که به مناسبت هفته بسيج در سالن همايش‌هاي مدرسه علميه معصوميه برگزار شد، گفت: خداوند عنصر مجاهدت، قيام و حساسيت به مباحث کلان اسلام و نظام را به عنوان يکي از شاخص هاي برتري مطرح مي کند که در بسيج و بسيجيان وجود دارد.
وي افزود: بسيجيان از مال و جان خويش گذشتند تا انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن حفظ شود که اين عنصر الهي نسبت به ديگر اقشار از جايگاه و ارزش بسيار بالايي برخوردار هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمين احمد فرخ‌فال با اشاره به شاخصه هاي بسيجيان، خاطرنشان ساخت: تعبد، ايثار، از خود گذشتگي و بي علاقگي به زرق و برق دنيا از شاخصه هاي بسيجيان در زمان امام خميني (ره) و زمان حاضر مي باشد.
وي با اشاره به اقدامات استکبار براي مقابله با انقلاب اسلامي و لزوم ايستادگي در برابر آن گفت: تا زماني که بسيج در کالبد نظام جمهوري اسلامي با قدرت و قوت در کنار ملت و به امر رهبر انقلاب فعاليت کند، هيچ قدرتي نمي‌توان به مقابله با ملت ايران بپردازد.
مدير حوزه علميه قم با بيان اينکه امروز بسيج همانند 8 سال دفاع مقدس به دفاع از اسلام و مقابله با دشمنان مي‌پردازد، تصريح کرد: فرهنگ بسيجي همانند سدي آهنين در برابر نفوذي که رهبر انقلاب برآن تاکيد کردند ايستادگي مي‌کند؛ ملتي که تداوم‌ دهنده فرهنگ بسيجي باشد، سعادت مند و عاقبت به خير مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن