تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 2 آبان 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1823723494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام کاظم جلالی به مناسبت هفته بسیج


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیام کاظم جلالی به مناسبت هفته بسیج
کد خبر: ۵۴۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲ - 23 November 2015


رییس مرکز پژوهش‌های مجلس طی پیامی با گرامیداشت یادوخاطره شهدا، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان و عاشقان این مسیر تبریک گفت.

کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی با گرامیداشت هفته بسیج، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان ابلاغ شده را نیازمند عزمی ملی و مدیریتی جهادی دانست که پیاده‌سازی آن مستلزم همت جهادگونه با روحیه‌ای‌ بسیجی است.

متن پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است؛
فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در 5 آذر ماه 1358 مبنی‌بر تشکیل بسیج، سرآغاز بنا نهادن «شجره طیبه‌ای» بود که امروز سایه‌سار آن به پشتیبانی امن و مستحکم برای حفظ و تقویت امنیت و صلابت ایران اسلامی تبدیل گشته است.
با گذشت 36 سال از آغاز فعالیت بسیج، امروز این نهاد متعالی با بهره‌گیری از تجارب ارزنده سال‌های دفاع مقدس توانسته است تا با بهره‌مندی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی سنگرهای خویش را در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در برابر تحرکات خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی مستحکم نماید و باردیگر با بصیرت و ذکاوت در برابر هجمه‌های استکبار جهانی در عرصه جنگ نرم ایستادگی کند.
امروز تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان ابلاغ شده، نیازمند عزمی ملی و مدیریتی جهادی است که پیاده‌سازی آن مستلزم همت جهادگونه با روحیه‌ای‌ بسیجی است.
با گذشت بیش از 3 دهه، گستره فرهنگ بسیج براساس آرمان‌های متعالی آن، زمینه‌ساز پیاده‌سازی اندیشه‌ای شد که تفکر بسیجی نام گرفت. تفکری که امروز در میان اقشار مختلف جامعه به عنوان یکی از فراگیرترین اندیشه‌ها جای گرفته است و دل‌های فراوانی را مجذوب خود کرده است.
هفته بسیج فرصتی مغتنم پدید آورده است تا در این روزها یادوخاطره شهدای عزیز و گرانقدر بسیجی را گرامی بداریم و بر حفظ و تداوم مسیر نورانی ایثارگری‌های آنان همت بگماریم.
اینجانب ضمن تجلیل از مقام شامخ امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر بسیج، هفته گرامیداشت این نهاد مقدس و روز بسیج را به تمامی عاشقان این مکتب تبریک می‌گویم.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن