تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814226576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام سازمان دانش آموزی با جانباز پیش آهنگ پیشتاز دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی با جانباز پیش آهنگ پیشتاز دیدار کرد قائم مقام سازمان دانش آموزی و مدیر عامل خبرگزاری پانا با هیئت همراه بعد از ظهر امروز با جانباز پیش آهنگ پیشتاز دیدار و گفت و گو کرد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر ساعت 19:15

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا آذربایجان غربی، بعد از ظهر امروز داوود روستایی قائم مقام سازمان دانش آموزی و محمد کاظم دهقانی مدیر عامل خبرگزاری پانا با جانباز پیش آهنگ پیشتاز امید رضوان دیدار و گفت و گو کرد.
"داوود روستایی" قائم مقام سازمان دانش آموزی در این دیدار اظهار داشت: تحولی که در نوجوانان ما در دوران دفاع مقدس پدید آمد، نظیرش را تنها در صدر اسلام می‌توان یافت.
وی با تجلیل از روحیه والای آزادگان کشور در دوران سخت اسارت گفت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
قائم مقام سازمان دانش آموزی اضافه کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز را مدیون رشادت‌های خالصانه رزمندگان اسلام هستیم که به‌واسطه قدرت ایمان و جان‌فشانی‌های خود اجازه نفوذ دشمن به ایران اسلامی داده نشد.
وی با بیان اینکه رزمندگان کشور در 8 سال دفاع مقدس کار بسیار بزرگ و عظیمی انجام دادند، ادانه داد: امروز همگان به روشنی مشاهده کرده اندکه تمامی آنهایی که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در جبهه مقابل ملت ایران بودند، در همین دنیا چه وضعی بر سرشان آمد در حالیکه ملت ایران همچنان پیروز و سرافراز ایستاده است.
"محمد کاظم دهقانی" مدیر عامل خبرگزاری پانا نیز در این دیدار افزود: ملت شریف ایران به ویژه جوانان و دانش آموزان برومند، ایثارگران، پاسداران و همه نیروهای مسلح توانستند در دوران دفاع مقدس دشمن را درابعادمختلف سیاسی و بین المللی شکست دهند.
وی تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خویش در راه احیای اسلام و قرآن عزت آفریدند و امروز ایشان وارثان خون‌های پاک شهدا و ادامه دهندگان راه شهدا هستند.
دهقانی جانبازان را تاریخ زنده و گویای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و با اشاره به وظیفه مسئولان در خدمت رسانی بهتر به جامعه ایثارگرانخاطر نشان کرد: هیچ پاداش وتقدیری نمی‌تواند کار بزرگ شهداء و جانبازان که همان بذل جان و نثار خون خویش در راه سرافرازی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است را جبران نماید.
وی با تقدیر و تشکر از صبر و استقامت خانواده‌های شهداء و جانبازان، دیدار با آنان را کمترین سپاسگزاری از جامعه ایثارگران دانست و گفت: پیمودن پله های پیشرفت، اقتدار و مطرح شدن نام ایران در دنیا مدیون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهداء و جانبازان می باشد.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن