تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی ها نقش آفرینان توسعه تفاهم اجتماعی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جدایی در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه ستادی: روابط عمومی ها نقش آفرینان توسعه تفاهم اجتماعی هستند رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت : دستگاه های اطلاع رسانی و روابط عمومی ها از جمله نقش آفرینان اصلی و عمده درفر آیند توسعه تفاهم اجتماعی به شمار می روند و مدیریت در این حوزه باید حول سه محور علم باوری ، انسان باوری و آینده باوری باشد .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ آذر ساعت 15:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علیرضا جدایی در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی حوزه ستادی اظهارکرد : تفاهم اجتماعی با استقرار تفاهم ارتباطی ، درک و فهم اندیشه های جدید ، تشریح ، تفصیل و تبیین اندیشه ها و ایجاد نهادی جدید برای تحقق این اندیشه ها حاصل خواهد شد و روابط عمومی یک نهاد ممتاز برای تحقق اندیشه ها و بصیرت های جدید است . رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که یکی از ویژگی های اساسی روابط عمومی ها ارائه اطلاعات مناسب کمی و کیفی در بین سه گروه مدیران ، گروه های اجتماعی و شهروندان است خاطر نشان کرد : این اطلاعات باید بدون دستکاری واقعی ، دقیق و شفاف باشند.
 
 وی رسیدن به فهم مشترک میان مدیران ،‌ گروه های اجتماعی و شهروندان را زمینه ساز توسعه تفاهم اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی عنوان و تصریح کرد : پیش بینی مسایل و شکل بخشیدن به رویدادهای آینده از وظایف مهم روابط عمومی ها است .
 
جدایی با اشاره به نقش اثرگذار روابط عمومی در توسعه تفاهم اجتماعی افزود : روابط عمومی ها می توانند از طریق ، توسعه آگاهی ها ، جلب مشارکت های مردم ، اصلاح عملکرد سازمان ها ، کاهش نابرابری اطلاعات ایجاد تفاهم ارتباطی و تحلیل افکار عمومی در توسعه تفاهم اجتماعی ایفای نقش کنند .
 
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد : سه اصل صحت ، دقت وشفافیت، ملاک و معیار رفتار در روابط عمومی است و درهمین راستا مخاطب پژوهی ، رصد مستمر رویدادها و سنجش اقدامات برای تنظیم بهینه مناسبات و ارتباطات با هدف اصلاح عملکرد دستگاه ها و سازمان ها و اعتلای سرمایه های اجتماعی از ویژگی های یک روابط عمومی تحلیل گر منتقد محسوب می شود .
 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد که روابط عمومی های آموزش و پرورش بتوانند با بازنگری و ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت های خویش در مسیر اعتلای نظام تعلیم و تربیت و فرایند توسعه همه جانبه کشور اسلامی به نحو شایسته و بایسته نقش آفرینی کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن