تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه 30 هزار نفر از طريق مرز بين‌المللي مهران وارد کشور عراق مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۴ب.ظ)
روزانه 30 هزار نفر از طريق مرز بين‌المللي مهران وارد کشور عراق مي شوند موج - جانشين رئيس ستاد اربعين استان ايلام گفت: از اواخر هفته گذشته تاکنون هر روز به طور متوسط حدود 30 هزار نفر از طريق مرز بين‌المللي مهران عازم شهرهاي مذهبي کشور عراق براي شرکت در آيين‌هاي اربعين حسيني شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين کلانتري اظهار کرد: پيش‌بيني مي‌شود روز به روز به اين تعداد افزوده شود به طوري که ظرف مدت امروز و فردا تردد روزانه از مرز مهران تا 40 هزار نفر نيز برسد.
وي افزود: با توجه به رعايت نظم و انضباط توسط زائران و داشتن گذرنامه و دريافت رواديد ورود به عراق، شرايط بسيار خوبي در تردد زائران از مرز مهران وجود دارد و در سايه تلاش مسوولان و دست‌اندرکاران، امنيت کامل در اين نقطه مرزي برقرار است.
معاون سياسي، امنيتي استاندار ايلام از زائراني که قصد شرکت در آيين‌هاي اربعين را دارند خواست نسبت به دريافت ويزا از شهرهاي خود يا شهرهاي هم‌جوار که دفاتر نمايندگي کنسولي عراق در آن‌ها داير است، اقدام کنند.
کلانتري يادآور شد: مجموعه مديريتي استان ايلام تمام توان خود را به کار گرفته تا زمينه رفاه حال زائران و رفع نقص‌ها و مشکلات پارسال را فراهم کند ضمن اينکه تاکنون مشکل خاصي در تردد زائران و ارائه خدمات به آن‌ها نداشته‌ايم.
وي از کمک جمهوري اسلامي به طرف عراقي براي تجهيز مرز زرباطيه خبر داد و گفت: 50 درصد گيت‌هاي اين مرز آمده شده و تا عصر امروز نيز 50 درصد باقي مانده راه‌اندازي مي‌شوند تا در بخش ورود زائران به عراق تناسبي با حجم خروجي‌ها ايجاد شود.
معاون استاندار ايلام تاکيد کرد: يک هزار دستگاه اتوبوس ايراني نيز از مرز زرباطيه تا شهر کوت عراق و ساير استان‌هاي اين کشور به منظور انتقال زائران در نظر گرفته شده که به‌تدريج اين اتوبوس‌ها در حال خروج از مرز و ارائه خدمات حمل‌ونقل به زائران در آن‌سوي مرزها هستند.
وي با اشاره به جلوگيري از تردد خودروهاي شخصي از پل زائر به سمت پايانه مرزي مهران گفت: زائران بايد خودروهاي خود را در پارکينگ‌هاي در نظر گرفته شده پارک کنند و از 500 دستگاه اتوبوسي که براي انتقال آن‌ها از پارکينگ‌ها به پايانه مرزي پيش‌بيني شده براي عزيمت به پايانه استفاده کنند.
کلانتري پيش‌بيني کرد: اوج ورود زائران به مهران در روزهاي پنجم و ششم آذر باشد و ابراز اميدواري کرد در سايه همراهي و همکاري مردم و تلاش تمامي ارگان‌ها عزيمت زائران به عراق در کمال سلامت و امنيت انجام شود.
مرز بين‌المللي مهران مرز کانون اصلي تردد زائر و صادرات کالا ايراني به کشور عراق است، شمار زيادي از زائران اربعين حسيني براي شرکت در آيين‌هاي ويژه اين روز از طريق اين مرز به عراق عزيمت مي‌کنند.
پارسال در ايام منتهي به اربعين حسيني بيش از يک ميليون و 500 هزار زائر از اين مرز تردد کردند پيش‌بيني مي‌شود امسال اين ميزان تا 2 ميليون زائر افزايش يابد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن