تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803994310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بدهي پيمانکاران از اولويت‌هاي اصلي بودجه سال آينده شهرداري پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۵:۶ب.ظ)
پرداخت بدهي پيمانکاران از اولويت‌هاي اصلي بودجه سال آينده شهرداري پايتخت موج - معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران توسعه حمل‌ونقل عمومي پايتخت، تکميل پروژه‌هايي با پيشرفت بالاي 50 درصد و پرداخت بدهي پيمانکاران را از اولويت‌هاي اصلي در نظر گرفته شده براي بودجه سال آينده شهرداري پايتخت عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اماني، با بيان اين مطلب تاکيد کرد: پس از تصويب و ابلاغ سياست‌ها و الزامات نحوه تدوين بودجه از سوي شوراي اسلامي شهر تهران و اخذ تدابير شهردار پايتخت کار تهيه و انجام مراحل اجرائي تدوين بودجه سال 1395 شهرداري آغاز خواهد شد.
وي افزود: با توجه به وضعيت اقتصادي که در حال حاضر در کشور حاکم است و همچنين وضعيت درآمد و هزينه‌اي که شهرداري تهران در 6 ماهه اول امسال داشته است؛ قطعا رويکردهاي بودجه‌اي ما در سال آينده مانند سال گذشته خواهد بود.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين که يکي از اولويت اصلي شهرداري در سال 95 توسعه حمل‌ونقل عمومي شهر، تکميل و افتتاح خطوط 6 و 7 متروي پايتخت خواهد بود، تصريح کرد: اولويت بعدي مديريت شهري تکميل پروژه‌هايي با پيشرفت بالاي 50 درصد است که ان‌شاءالله بتوانيم آن‌ها را در سال آينده به اتمام رسانده و به بهره‌برداري برسانيم.
اماني با تاکيد بر اين که پرداخت ديون و مطالبات پيمانکاران نيز يکي ديگر از اولويت‌هاي ما در بودجه سال آينده شهرداري تهران است، خاطرنشان کرد: بايد اعلام کنم در سال جاري پرداخت ديون به پيمانکاران نسبت به سال گذشته پيشرفت قابل‌ توجهي داشته است. خوشبختانه در بودجه امسال رقم قابل‌ توجهي براي پرداخت ديون به پيمانکاران در نظر گرفته شد.
معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران ادامه داد: در حال حاضر معاونت مالي و اقتصاد شهري شهرداري يک برنامه مدوني را تدوين کرده است که براساس آن مطالبات پيمانکاران در حال پرداخت است.
وي با تاکيد بر اينکه مطالبات پيمانکاراني که زير 300 ميليون تومان باشد به شکل نقدي در حال پرداخت است، عنوان کرد: همچنين پيمانکاراني که بالاي 300 ميليون تومان از شهرداري طلب دارند به شکل غير نقدي و به صورت تهاتر توسط سازمان املاک و مستغلات شهرداري تهران ديونشان در حال پرداخت است.
اماني يکي ديگر از اولويت‌هاي شهرداري تهران در بودجه سال 95 را نگهداشت مناسب شهر و رفع کمبودها و نابساماني‌هاي شهري عنوان کرد.
معاون برنامه ريزي، توسعه شهري و امور شوراي شهرداري تهران همچنين در خصوص سيستم نظارتي بر روي بودجه شهرداري تهران گفت: بايد تاکيد کنم هم اکنون نظارت بر روي بودجه شهرداري پايتخت سيستمي شده است؛ يعني بر اساس سيستم کنترل پروژه‌اي که برقرار است نظارت‌ها انجام مي‌شود.
وي در ادامه تاکيد کرد: تمامي درخواست‌هايي که از واحدهاي مختلف شهرداري تهران براي پرداخت اعتبارات و تخصيص بودجه ارائه مي‌شود در کميسيون برنامه بودجه و محاسبات که امسال در شهرداري آغاز به کار کرده است، بررسي و رسيدگي مي‌شود؛ اگر درخواست‌ها در اين کميسيون به تصويب برسد دستور پرداخت اعتبارات صادر مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن