تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلافهاي جهاني مدعي مبارزه با تروريسم قابل اعتماد نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
رهبر معظم انقلاب در ديدار رئيس‌جمهوري نيجريه: ائتلافهاي جهاني مدعي مبارزه با تروريسم قابل اعتماد نيستند موج - رهبر معظم انقلاب در ديدار رئيس‌جمهوري نيجريه تاکيد کردند: ائتلافهاي جهاني مدعي مبارزه با جريانهاي تروريستي به هيچ وجه قابل اعتماد نيستند.
به گزارش خبرگزاري موج، حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي پيش از ظهر امروز (دوشنبه) در ديدار محمد بوهاري رئيس‌جمهوري نيجريه، افزايش همکاريهاي کشورهاي اسلامي در دفاع از هويت اسلام و مسلمانان را يک ضرورت اساسي برشمردند و تأکيد کردند: ائتلافهاي جهاني مدعي مبارزه با جريانهاي تروريستي به هيچ وجه قابل اعتماد نيستند زيرا در پشت پرده ايجاد يا حمايت از تروريستهايي نظير داعش همين عوامل مخرّب به خصوص امريکا قرار دارند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي، «دشمنان صريح اسلام» و «دشمناني را که به‌نام اسلام با اسلام دشمني مي‌کنند»، دو لبه يک قيچي دانستند و افزودند: کشورهاي اسلامي در مقابل اين دشمنان خطرناک بايد با افزايش همکاريها از هويت و منافع خود حفاظت کنند.
رهبر انقلاب، اميد بستن به همکاري و کمک امريکا و غرب در مبارزه عليه جريانهاي تروريستي نظير داعش و بوکوحرام را نادرست خواندند و گفتند: بر اساس اطلاعات دقيق، در عراق، امريکاييها و برخي کشورهاي مرتجع منطقه به طور مستقيم به داعش کمک مي‌کنند و نقش مخرّبي دارند.
ايشان افزايش ارتباطات کشورهاي اسلامي را به معناي مسدود کردن ارتباطات با ساير کشورها ندانستند و افزودند: جمهوري اسلامي روابط گسترده‌اي با همه کشورها به‌جز امريکا و رژيم صهيونيستي دارد اما معتقديم کشورهاي اسلامي بايد بسيار بيشتر به يکديگر نزديک شوند.
حضرت آيت الله خامنه‌اي همچنين با اظهار خرسندي از انتخاب بوهاري به عنوان يک مسلمان معتقد به عنوان رئيس جمهور کشور برجسته و مهم نيجريه، ظرفيتهاي تعامل و همکاري ميان دو کشور را فراوان خواندند و تأکيد کردند: اين ظرفيتها بايد شناسايي شوند و مورد تبادل قرار گيرند.
در اين ديدار که جهانگيري معاون اول رئيس جمهور نيز حضور داشت، محمد بوهاري رييس جمهوري نيجريه، روابط کشورش با جمهوري اسلامي ايران را ديرينه و مستحکم خواند و گفت: ايران کشوري پيشرفته و بزرگ و داراي ظرفيتهاي فراوان براي ارتباط و همکاري است.
رييس جمهوري نيجريه با قدرداني از ايران بخاطر دعوت به اجلاس کشورهاي صادرکننده گاز، خاطرنشان کرد: امروز و در ملاقات با رهبر انقلاب درس هاي زيادي فرا گرفتم و قدردان اين ديدار و راهنمايي‌ها هستم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن