تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803079498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از چهار دستاورد نیروی دریایی ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رونمایی از چهار دستاورد نیروی دریایی ارتش


چهار دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش با حضور جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی دریایی در سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی این نیرو رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این مراسم از دستاورد شبکه سازی رادارهای مناطق عملیاتی سامانه الکترونیکی نمایش نقشه‌ها و مدیریت اطلاعات رادار باند «اس» و شبیه سازی خروج غواص از زیر دریایی رونمایی شد.
سامانه شبکه سازی رادارها توانایی کشف و رهگیری اهداف سطحی را دارد. این سامانه اهداف سطحی را به صورت یکپارچه در بستر نقشه «ای. جی. آی. اس» رصد و گزارش می کند. ایجاد انگیزه در نیروها با استفاده از تجهیزات نوین نیروی دریایی فرمانده نیروی دریایی ارتش در این مراسم گفت: استفاده از تجهیزات در نیروی دریایی و در عرصه بین الملل موجب ایجاد انگیزه میان نیروها می شود. نیروی دریایی، نیرویی تجهیزات محور است و باید برای تامین نیازهای خود به منظور حضور در دریاهای آزاد تلاش کند و همواره به ظرفیت های درونی تکیه کند.
او با اشاره به حضور ناوگروه 36 نیروی دریایی در منطقه خلیج عدن که هم اکنون در حال اجرای ماموریت است گفت: ناوگروه 37، 10 آذر به این منطقه اعزام خواهد شد. ناوگروه 38 نیروی دریایی نیز پس از ناوگروه 37 به سه منطقه دریایی مدیترانه، شرق آسیا و جنوب افریقا عزیمت خواهد کرد.
دریادار سیاری افزود: حضور در آب های آزاد مسئله ای بسیار پیچیده و نیازمند توان والایی است. اگر امروز عنوان می شود که ما در آب های آزاد حضور داریم و قرار است رزمایشی در آنجا برگزار کنیم، باید قدرت و توانمندی خود را به اثبات برسانیم تا کشورهای دیگر آن را بپذیرند. باید به روح پیشرفت در نیروی دریایی ارتش توجه شود
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: آنچه که بیش از تولید تجهیزات در نیروی دریایی باید مورد توجه قرار بگیرد روح پیشرفت است که با اهمیت دادن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در این نیرو به وجود آمده است.
امیر سرتیب عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش افزود: آنچه که امروز رونمایی می شود به حوزه های آموزشی، اطلاعاتی، عملیاتی و پشتیبانی اختصاص دارد.
او گفت: مجموعه این اقدامات موجب ارتقا سطح اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش، افزایش شعاع عملیاتی، قدرت عملیاتی و چابک سازی این نیرو خواهد شد.
موسوی افزود: تجهیزات جدید در نیروی دریایی ارتش در مجموع موجب پیشرفت و ارتقا توان رزمی نیرو در عرصه بین المللی است. نیروی دریایی با کمک دانشمندان جوان و استفاده از ظرفیت های علمی همواره نیازهای خود را شناسایی و برطرف می کند.


دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن