تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812833159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین خبرها از بلژیک/ سفارت آمریکا: از جمعیت زیاد بپرهیزید


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
بلژیک آخرین خبرها از بلژیک/ سفارت آمریکا: از جمعیت زیاد بپرهیزید

16 نفر بازداشت شدند؛
آخرین خبرها از بلژیک/ سفارت آمریکا: از جمعیت زیاد بپرهیزید
سخنگوی دادستان فدرال بلژیک، در یک کنفرانس خبری گفته است: ۱۶ نفر در عملیات پلیس بازداشت شده اند که یک نفر از آنها نیز به هنگام بازداشت زخمی شده است.



به گزارش جام نیوز، پلیس و نیروهای امنیتی بلژیک با حمله به چند منطقه در بروکسل و یک شهر دیگر بلژیک حداقل۱۶ نفر را بازداشت کرده‌اند.   "صلاح عبدالسلام" در میان بازداشت شدگان نیست. وی یکی از هشت نفری است که گفته شده در حملات پاریس نقش داشته است و پلیس به دنبال اوست.   ابراهیم عبدالسلام و بلال هدفی که روز جمعه دو هفته پیش در پاریس دست به عملیات انتحاری زدند، در بلژیک زندگی می‌کردند. این در حالی است که صلاح عبدالسلام، برادر۲۶ ساله ابراهیم عبدالسلام، ساعاتی پس از حملات پاریس، از پایتخت فرانسه به سمت بروکسل رفته بود.    

    "اریک واندرسپین" دادستان بلژیک در یک کنفرانس خبری با اعلام این خبر گفت که پلیس به ۱۹ عملیات تجسس در بروکسل پایتخت بلژیک و سه عملیات در شهر شارلروآ در شرق این کشور دست زده است.   به گفته واندرسپین هیچ نوع سلاح و مواد منفجره‌ای در جریان این عملیات تجسس، پیدا نشده است.   نیروهای امنیتی بلژیک همچنان به دنبال عاملان حملات ۱۳ نوامبر در پاریس هستند که دست کم ۱۳۰ کشته برجای گذاشت. داعش مسئولیت آن حملات هماهنگ را بر عهده گرفت.   خبرگزاری فرانسه، ریک ون در اسیپت، سخنگوی دادستان فدرال بلژیک، در یک کنفرانس خبری گفته است: ۱۶ نفر در عملیات پلیس بازداشت شده اند که یک نفر از آنها نیز به هنگام بازداشت زخمی شده است.   به گفته سخنگوی دادستان فدرال بلژیک، این فرد با خودروی خود با سرعت به سمت نیروهای پلیس حرکت می کرد و پلیس مجبور شد برای متوقف کردن خودرو به سوی او تیراندازی کند.    

    بی بی سی نوشت: در جریان یک عملیات در مولنبک بروکسل محلی که صلاح عبدالسلام در آن زندگی می‌کند، صدای شلیک دو گلوله شنیده شده است.   شارل میشل نخست وزیر بلژیک روز یکشنبه ۲۲ نوامبر (اول آذر) اعلام کرد که بروکسل، همچنان در بالاترین وضعیت امنیتی باقی خواهد ماند.   پیشتر آقای میشل گفته بود اطلاعات نشان می‌دهد که امکان وقوع حمله‌ای مشابه آنچه یک هفته پیش در پاریس اتفاق افتاد، در بروکسل وجود دارد.    

    سایت رادیو فردا نوشته که روز یکشنبه نخست‌وزیر بلژیک اعلام کرد وضعیت اضطراری به‌ویژه در بروکسل یک روز دیگر تمدید شده است. بروکسل در دو روز گذشته شاهد سطح ۴ هشدار امنیتی بود که به معنای «تهدید جدی و فوری» است.   امروز (دوشنبه) هم سیستم حمل و نقل زیرزمینی، دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل خواهند بود.   به گزارش رویترز، سخنگوی دادستان بلژیک نیمه شب یکشنبه اعلام کرد، عملیات پلیس برای یافتن مظنونان به دست داشتن در حملات پاریس پایان یافته است.   سفارت آمریکا در بروکسل از آمریکایی ها خواست تا داخل خانه هایشان بمانند. به گزارش سایت صدای آمریکا، سفارت آمریکا در بیانیه ای گفت: «اگر باید بیرون بروید، از جمعیت زیاد پرهیز کنید.»       444



۰۲/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن