تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819214892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

| دکتر عباس اویسی به عنوان رییس دانشگاه پیام نور استان معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:نی زار:
دکتر عباس اویسی به عنوان رییس دانشگاه پیام نور استان معرفی شد
نی زار : روز گذشته طی مراسمی با حضور دکتر نجفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، دکتر زهرا اربابی معاون منابع انسانی استاندار، قاسم سیاسر مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی استان ، مهندس عرفانی رییس سابق آموزش و پرورش استان، دکتر رخشانی مدیرمسئول روزنامه زاهدان، مشاوران استاندار، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی […]
نی زار : روز گذشته طی مراسمی با حضور دکتر نجفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور، دکتر زهرا اربابی معاون منابع انسانی استاندار، قاسم سیاسر مدیر کل اسناد و کتابخانه ملی استان ، مهندس عرفانی رییس سابق آموزش و پرورش استان، دکتر رخشانی مدیرمسئول روزنامه زاهدان، مشاوران استاندار، فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور استان از خدمات دکتر عیسی پیری رییس سابقه دانشگاه پیام نور تقدیر و دکتر عباس اویسی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد  
P1014026
  در ابتدای مراسم دکتر پیری گفت: در طی چند دهه ای که از خداوند عمر گرفتم در بخشهای مختلف حضور فعال داشتم دهه اول انقلاب با نام امام خمینی(ره) جبهه و جنگ آشنا شدم و سپری شد آغاز دهه دوم با حضور در دانشگاه و ادامه تحصیل سپری شد و پس از آن هم با معرفی فردی که هنوز هم نمی دانم چه کسی بود مسئولیت دانشگاه پیام نور را بر عهده گرفتم و مدت ده سال است که در این سمت مشغول به خدمت هستم.
دکتر پیری افزود: در آن دوره که مجموعه دانشگاه پیام نور را تحویل گرفتم یک ساختمان بود و دانشگاه هم در محدوده زاهدان فعالیت می کرد که الحمدا… توانستیم با کمک همکاران و مسئولین ۱۰ مرکز در سطح استان تأسیس و در ساختمان اداری دانشگاه هم فعالیتی داشته باشیم.
دکتر پیری اظهار داشت: فرصت زیاد برای خرید زمین و دیگر فعالیت ها داشتیم اما به دلیل کمبود اعتبارات نتوانستیم فعالیت داشته باشیم اما الحمدا… با همت همکاران و مسئولین توانستیم دانشگاه را پویا و زنده نگه داریم و خوشحالم که بعد از من هم سکان دار مجموعه فردی دانشگاهی از درون مجموعه و دلسوز است در ادامه ی مراسم حجت الاسلام مهربان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور گفت: مسئولیت، توفیقی است که نصیب همه نمی شود و اگر هم شد خدمت به خلق خدا افتخار است.
وی افزود: میز و صندلی امروز است و فردا نیست اما چیزی که برای انسان ماندگار است اخلاق، کردار و تلاشهای مؤثری است که انجام داده و آن می ماند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور گفت: باید تلاش کنیم همیشه به رفتارهای منفی دامن نزنیم و مثبت بین باشیم و به دنبال تفسیر خوب حرکات و کارها باشیم.  
P1014024

دکتر عباس اویسی سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اظهار داشت: بنده اعتقاد داشته و دارم که بزرگترین سرمایه اجتماع اعتماد است و الحمدا… این اعتماد در دانشگاه پیام نور تجلی شده است.
دکتر اویسی بیان داشت: خرسندیم که مسئولین، مردم و دانشجویان به دانشگاه پیام نور اعتماد کرده و با ما همکاری می کنند باید توجه داشته باشیم دانشگاه هم زمانی می تواند قدرتمند باشد که بین خود و مردم فاصله ایجاد نکند.
سرپرست جدید دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشگاه از زمان تأسیس تاکنون فعالیتهای خوبی داشته و تلاش کرده دیواری بین خود و مسئولین و مردم ایجاد نکرده و ارتباط وجود دارد و همین ارتباط باعث پیشرفت می شود.
وی گفت: خرسندیم که پیام نور در استان با سابقه ی درخشانی که داشته مایه افتخار است و ما هم تلاش می کنیم برای پیشرفت برنامه ی خود از هیچ فعالیتی دریغ نکنیم.
دکتر اربابی معاون منابع انسانی استاندار هم در ادامه مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید دانشگاه پیام نور استان به جایگاه دانشگاه، اساتید، دانشجویان که در توسعه و پیشرفت مؤثر اشاره کرد و افزود: انصافاً جایگاه دانشگاه در کشور یک جایگاه فرهنگی است و عملکرد خوبی هم از خود بجای گذاشته است.
معاون منابع انسانی استانداری گفت: برای اینکه در مسیر تغییر و رشد حرکت قرار بگیریم. باید کارهای مؤثر و اثرگذار انجام بشود و قطعاً افرادی می توانند مؤثر باشند که در پیشرفت و اهداف اصلی کار در سیستم عملکرد خوب و شایسته از خود به جای بگذارند.
وی اظهار داشت: استفاده از توان نیروی بومی به منزله ی شناخت مشکلات و دردهای استان است و اینگونه انتخابات برای پیشرفت اهداف به ما کمک می کند.
دکتر نجفی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور به عنوان آخرین سخنران جلسه اظهار داشت: خوشحالم توفیقی عطا شد در خدمت جمع فرهیخته استان با تمدن سیستان و بلوچستان باشم بحق که فرمایش رهبر انقلاب با شعار دولت و ملت همدلی و هم زبانی در این استان لمس می شود.  
P1014025

دکتر نجفی بیان داشت: خوشبختانه امروز آن چیزی که مهم است همین همدلی و هم زبانی است که مردم و مسئولین به آن توجه کرده اند و دانشگاه هم در قبال این باید پاسخگوی نیازها باشد و شاخصه عملکرد خوب هم توجه به خواسته ی دانشجویان است.
معاون فرهنگی و دانشجویی پیام نور کشور اظهار داشت: من مسئولیت های متفاوتی داشتم و یکی از افتخارات من هم همین استان بود با تاریخ و قدمتی که داشت و کشور ما هم به این تاریخ و قدمت که نهاد آن شهر سوخته است افتخار می کند و مسئولین هم در جهت پویایی استان خوب عمل می کند.
وی گفت: در استان این ظرفیت بزرگ وجود دارد که همبستگی بین مسئولین، علما و شخصیت های فرهنگی در بحث ترغیب مذاهب وجود دارد و همین اتحاد باعث ناامیدی دشمنان اسلام است.
دکتر نجفی معاون فرهنگی و دانشجویی پیام نور کشور مسئولین ارشد کشور را پشتوانه استان خطاب کرد و گفت: با این پشتوانه می توانیم موفق عمل کنیم.
لازم بذکر است در پایان مراسم از زحمات دکتر عیسی پیری تقدیر و دکتر عباس اویسی که سابقه مسئولیت در مراکز شهرستانهای: زابل، زهک، زاهدان و ایرانشهر را در کارنامه ی خود دارد به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور استان معرفی شد.
۲ آذر, ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نی زار]
[مشاهده در: www.neyzarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن