تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816647418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدي: اقتصاد با باج سياسي شكوفا نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار نقدي: اقتصاد با باج سياسي شكوفا نمي‌شود
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه برخي معتقدند براي شكوفايي اقتصاد بايد به دشمن باج سياسي بدهيم، گفت: پيشرفت اقتصاد با باج سياسي يك خواب و توهم است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه برخي معتقدند براي شكوفايي اقتصاد بايد به دشمن باج سياسي بدهيم، گفت: پيشرفت اقتصاد با باج سياسي يك خواب و توهم است.
به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدي در همايش طلايه‌داران اقتصاد مقاومتي اظهار كرد: امروز تلاش دشمن اين است كه به ما بفهماند تنها راه بهبود اقتصاد، سازش با ظالمان و كنار آمدن با امريكا است. وي افزود: دشمنان به ما مي‌گويند اگر اشتغال مي‌خواهيد، بايد با ما سازش كنيد. اما ۳۶ سال است كه ملت با اين تفكر مي‌جنگد.
در عين حال برخي ساده‌لوحان اين نظريه دشمن را باور كردند و در هر دوره زماني اين مسئله را مطرح مي‌كنند. سردار نقدي با بيان اينكه بسيجيان اين نظريه دشمن را ابطال كرده‌اند، گفت: دشمنان مي‌خواستند از طريق تحريم‌ها به كشور تأثير بگذارند اما ابتداي سال جاري، رئيس جمهور امريكا گفت تحريم‌ها اثرگذار نبوده است و بايد از طريق مذاكره و نفوذ، موثر واقع شويم.
وي گفت: برخي‌ها مي‌گويند بايد باج سياسي دهيم تا اقتصاد پيشرفت كند و سرمايه‌هاي خارجي و فناوري وارد كشور شود، اما اين يك توهم است، سرمايه خارجي با باج سياسي وارد نمي‌شود، زيرا سرمايه جايي مي‌آيد كه سود باشد. در نتيجه اگر اقتصاد مولد و سودآور داشته باشيم، ۷۸۰ هزار ميليارد تومان نقدينگي در كشور به سمت توليد مي‌آيد و حتي خارجي‌ها هم سرمايه‌هاي خود را وارد مي‌كنند.
 سردار نقدي افزود: اما اگر اقتصاد ما همواره در حال متضرر شدن باشد و سود ندهد، كارها بيشتر به سمت بورس‌بازي و دلالي مي‌رود. وي تاكيد كرد: برخلاف برخي اظهارات در خصوص ميزان نقدينگي جامعه، بايد گفت ما نقدينگي زياد داريم چرا كه ديديم در عرض شش روز، ۱۱۰‌هزار خودرو فروخته شد و اگر زمان بيشتري به طول مي‌انجاميد، شايد يك ميليون دستگاه نيز به فروش مي‌رفت.
 بنابراين اگر توان ايجاد يك اقتصاد مولد و مقاومتي را نداريم، نبايد بگوييم بايد به دنبال باج سياسي برويم. رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر اينكه اقتصاد مقاومتي سرمايه‌ها را به سمت خود جذب مي‌كند، اظهار كرد: امروز اقتصاد مقاومتي در حد سياست‌ها روي كاغذ باقي مانده است و نه تنها برنامه نشده بلكه تبديل به مدل هم نشده است.
سردار نقدي با بيان اينكه وظيفه بسيج پر كردن خلأها در جامعه است، تصريح كرد: از زمان فرمان رهبري مبني بر تحقق اقتصاد مقاومتي، بسيجيان دست به كار شده‌اند، به اين اميد كه دستگاه‌هاي مسئول نيز پاي كار بيايند.  وي تصريح كرد: بايد تنبلي‌ها را كنار گذاشت، زيرا هر جايي از دنيا كه اقتصادش پيشرفت كرده با سختكوشي بوده است، اينكه باج سياسي بدهيم تا اقتصادمان پيشرفت كند، يك خواب و توهم است كه هيچ‌گاه تعبير نمي‌شود. غربي‌ها فناوري خود را به صورت دست دوم به ما مي‌دهند و در واقع چيزهايي كه مي‌خواهند به دور بيندازند را براي ما صادر مي‌كنند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه مي‌خواهم يك خبر بدي را به امريكايي‌ها بدهم، گفت: ما ان‌شاء‌الله در برنامه پنج‌ساله ششم، ظرفيت بسيج سازندگي را به پنج  برابر ظرفيت موجود چه در عرصه گروه‌هاي جهادي و چه در اقتصاد مقاومتي افزايش مي‌دهيم.
سردار نقدي با تاكيد بر اينكه ما امروز در كشور درگير يك مشكل به نام ركود تورمي هستيم، تصريح كرد: ما امروز دودرد همزمان داريم. راهكارهاي خيلي محدودي براي عبور از اين بحران وجود دارد و اين مشكل به سادگي حل نخواهد شد. امروز فقط تورم را نگه داشته‌اند تا همينطور بماند زيرا بالاخره هميشه انتخابات و آراي مردم براي مديران مهم بوده است.


منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن