تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814680182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر بیطرف، پرسپولیسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
محمود گودرزی وزیر بیطرف، "پرسپولیسی" شد

مازیار ناظمی و ادعایی درباره وزیر بهداشت؛
وزیر بیطرف، "پرسپولیسی" شد
مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش، از زمان انتصابش در این وزارتخانه، دیدگاه تازه‌ای رابه کارش داشته و گهگاه اقدام به اظهارنظرات جالبی کرده که آخرین آن پرسپولیس بودن وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.



به گزارش سرویس ورزشی "جام نیوز"، ادعای ناظمی در واقع روایتی از اتفاقی است که او به چشم دیده است: «محمود گودرزی، وزیرورزش و جوانان در بیمارستان بستری است و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی برای عیادت او مراجعه کرده و مراجعه او با حضور مدیران پرسپولیس و استقلال به طور همزمان مواجه شده و آنجا بود که فهمیدیم بله ... وزیر بهداشت تا دلت بخواد جدا قرمزه.»

... سید حسن قاضی‌زاده هاشمی که در حال حاضر 56 ساله است، یکی از موثرترین و معتبرترین وزرای کابینه تدبیر و امید است و گفته می‌شود بدون وابستگی به جناح‌های روحانی فراجناحی بودن این کابینه را نشان می‌دهد.

طرفداری و علاقه به تیم‌های ورزشی بین سیاسیون یک امر بسیار رایج است که اعلان خصوصی و عمومی آن اصلا عجیب نیست. در این میان برخی از سیاسیون سعی در پنهان کردن این دلبستگی دارند. چنانچه از 2 رئیس جمهور گذشته ایران، یکی به پرسپولیس و دیگری به استقلال علاقمند بوده‌اند، بسیاری از دولتمردان و صاحبان مناسب حکومتی هم با روشنی از تیم‌های خاصی اعلام حمایت کرده‌اند.

به هر حال قاضی‌زاده هاشمی 56 ساله، متخصص چشم پزشکی است و مدرک فوق‌تخصص قرینه دارد که به صاحبان مدرک فوق‌تخصصی پزشکی به طور عام در جامعه ما «پروفسور» گفته می‌شود.



۰۱/۰۹/۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن