تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803940465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اژه‌ای: پسر وزیر اسبق ارشاد درارتباط با پرونده دکل نفتی بازداشت شده است/بامجوز رهبرانقلاب،دستگاه قضا به مسئله بورسیه ها ورود می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اژه‌ای: پسر وزیر اسبق ارشاد درارتباط با پرونده دکل نفتی بازداشت شده است/بامجوز رهبرانقلاب،دستگاه قضا به مسئله بورسیه ها ورود می‌کند
هشتاد و هشتمین نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا آغاز شد.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در هشتاد و هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: حقیقتا بسیج از نهادهای پرخیر و برکتی است که یادگار ماندنی امام راحل است و بسیج حقیقتا لشکر مخلص خداست است و این عنوان تعبیر گویایی است برای این مجموعه که ازجمله نهادهای پرثمر و کم هزینه است و امید است مه بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام وکشورمان در خدمت مردم باشیم.
 
سخنگوی قوه قضاییه با یادآوری اربعین حسینی گفت: در آستانه  اربعین حسینی هستیم و با سالار این قافله اربعین حضرت سجاد(ع) و زینب (س) همنوایی می کنیم و امیدواریم بتوانیم عزاداران خوبی باشیم و آنچه شایسته اربعین است را انجام دهیم.
 
وی در ادامه و با اشاره به قطعنامه ای که علیه ایران به تازگی صادر شده است گفت: یک قطعنامه غیر الزام آور به بهانه عدم رعایت حقوق بشر درایران علیه ما صادر کرده اند که حقیقتاَ مضحک و شرم آور است که سازمان های بین المللی و امثال آمریکا اعلام کنند که مدافع  حقوق بشر هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه صدور بیانیه علیه ایران از سوی نهادهای بین المللی را اقدامی قابل تأمل و البته شرم آور دانست و افزود: این روزها برای همه روشن شده است کسانی که داعش را مسلح کردند، داعشی که قصد کرده بود نفت عراق را خریداری کند کسانی که داعش را در جهت فروش و استخراج نفت کمک کردند خوب می دانند با فروش غاصبانه نفت چه ظلم هایی طی چندین سال به مردم مظلوم روا داده شد و همه اینها مورد حمایت غرب بویژه آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای منطقه بوده است.
 
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به اتفاقاتی که در عراق رخ داده است، گفت: این افراد موزه های عراق را سرقت کرده و آن را در غرب و کشورهای غربی فروختند وا ین درحالی بود که تمامی این اموال شناسنامه دار بودند و متاسفانه غربیان آنها را از داعش خریدند که همگی اینها قابل تأمل است.
 
وی با محکوم کردن حادثه تروریستی پاریس گفت: اتفاقی که در فرانسه رخ داد از نظر ما محکوم است اما جالب اینجاست که از همین اقدام مردم را بدون حکم قضایی مورد برخی آزارها قرار دادند و بسیاری از اقداماتی که مدعی هستند غیر قانونی است را به بهانه بازجویی انجام می دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ادامه داد: در طول تاریخ پرونده اسرائیل و حامیانش در رابطه با نقض اولیه حقوق بشر بسیار دیده شده است و همین امثال آمریکا واسرائیل ادعا می کنند که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شود و می پرسند چرا قاچاقچیان مواد مخدر در ایران مجازات می شوند.
 
آخرین آمار کشفیات مواد مخدر
 
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه مجازاتها در ایران طبق قوانین و مقررات صورت می گیرد، گفت: در همین آبان ماه فقط در یک محموله در استان یزد بیش از 2000 کیلو تریاک و بیش از 350 کیلو هروئین از یک محموله قاچاق کشف شده است و اگر این میزان توزیع می شد افرادی بسیاری را آلوده می کرد.
 
سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به میزان: تایید خبر بازداشت پسر وزیر دولت اصلاحات در ارتباط باپرونده دکل نفتی
 
حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال خبرنگار میزان درباره صحت بازداشت پسر یکی از وزرای دولت اصلاحات و ربط آن به پرونده دکل نفتی گفت: بله این بازداشت صحت دارد و درست است.
 
آخرین وضعیت پرونده جیسون رضاییان
 
وی ادامه داد: علت بازداشت نیز درمورد همان پرونده ای است که عنوان کردید؛ اما ینکه چقدر در این پرونده نقش داشته است را نمی توان فعلا گفت ولی این فرد بازداشت شده و اکنون در زندان است.



منبع: میزان


۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن