تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820579198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهیدهمدانی مصداق بارز وکامل یک بسیجی مخلص بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهیدهمدانی مصداق بارز وکامل یک بسیجی مخلص بود فرمانده سپاه قدس گیلان از شهید همدانی به عنوان یکی از چهره های برجسته انقلاب و نظام یاد کرد و گفت: یاد و نام او به عنوان یک بسیجی تمام عیار همواره در اذهان ملت ایران جاوید و باقی خواهد ماند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 13:48

خبرگزاری پانا+همدانی

 به گزارش پانا از گیلان،سردار محمد عبداله پور در مراسم بزرگداشت اربعین شهادت مدافع حرم سرلشگر پاسدار حسین همدانی و گرامیداشت شهدا و رزمندگان دلاور گردان امام حسین (ع)در شهرستان رودسر افزود: شهید همدانی مصداق بارز یک بسیجی مخلص بود و مجاهدت های او در راه دفاع از حقانیت دین و اسلام همواره در اذهان مردم باقی خواهد ماند و فراموش ناشدنی است.
وی اظهار کرد: او بعد از سال ها مبارزه در راه دفاع از دین، اسلام ، نظام و دفاع از حرم زینبی اجر و مزدش را از خداوند بزرگ گرفت و به همرزمان دیگر شهیدش پیوست.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سجایای اخلاقی این انسان بزرگوار مهمترین مشخصه وی را در کرامت و اخلاص او دانست و اظهار کرد: او به معنای واقعی کلمه انسانی با کرامت و با گذشت بود و هیچگاه خدماتی که او در راه دفاع از اسلام، نظام و رهبری کرد فراموش نخواهد شد؛ در واقع او از بهترین مدافعین حقیقی و واقعی انقلاب، امام، شهدا و ولایت فقیه بوده است.
سردار عبداله پور دیگر مشخصه شهید همدانی را اخلاص در عمل وی ذکر و اضافه کرد: اخلاص در عمل ایشان کاملا بی نظیر بوده و خداوند مزد اخلاصش را به او داد.
وی با بیان اینکه شهید همدانی حق بزرگی بر ما گیلانیان دارد، افزود: ما هم وظیفه داریم راه او را که راه عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است ادامه دهیم و برگزاری این مراسم خود بهترین فرصت برای پاسداشت از این شهید بزرگوار است.
فرمانده سپاه قدس گیلان شهید همدانی را سردار تمامی جبهه های نبرد برشمرد و گفت: این شهید والا مقام هم در جهاد با نفس ، جهاد با طاغوت، در جهاد با جریان فتنه و جهاد با تروریسم بین المللی از خود ایثار و جانفشانی نشان داد .
وی اضافه کرد: سردار همدانی به همه ما فهماند اگر می خواهیم زندگی صادقانه داشته باشید باید برای خدا کار کنید .
در ادامه این مراسم یکی از مداحان در وصف و عظمت شهدا و این شهید بزرگوار به مداحی پرداخت.
در این مراسم جمعی از مسئولان، خانواده های معزز شهدا و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.
سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی پنجشنبه 16 مهر ماه حین انجام ماموریت مستشاری در سوریه هدف تیغ کینه تروریست های غوطه ور در جهل و نادانی قرار گرفت و به کاروان و خیل عظیم شهدا پیوست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن