تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820953333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيروزي کليولند در شب درخشش لاو در NBA


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۸ق.ظ)
پيروزي کليولند در شب درخشش لاو در NBA موج-بازي هاي شب گذشته NBA با پيروزي کليولند پيگيري شد اما اين بار لبرون ستاره تيمش نبود و کاواليرز با درخشش کوين لاو آتلانتا را از پيش رو برداشت.
به گزارش خبرگزاري موج، شب گذشته ليگ حرفه اي بسکتبال آمريکا، NBA با 7 ديدار پيگيري شد که در يکي از حساس ترين آنها کليولند کاواليرز ميزبان آتلانتا هاوکس بود و موفق شد با نتيجه‌ ۱۰۹ بر ۹۷ حريف خود را مغلوب کند.کوين لاو از کليولند با کسب ۲۵ امتياز در اين بازي، بيشترين امتياز خود در رقابت هاي اين فصل را کسب کرد. اين بازيکن ۱۱ ريباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربايي و ۱ بلاک شات نيز به دست آورد. لبرون جيمز نيز ۱۹ امتياز، ۱۱ ريباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. مايک بودنهولزر، سرمربي آتلانتا در کوراتر دوم اين مسابقه از زمين بازي اخراج شد.
مارکوس موريس در ۱ ثانيه مانده به پايان بازي شوت سه امتيازي خود را از دست داد تا ديترويت بازنده از زمين خارج شود. ديترويت پيستونز امروز ميزبان واشنگتن ويزاردز بود که با نتيجه‌ ۹۵ بر ۹۷ بازي را به حريف واگذار کرد. نِنِي هيلاريو از واشنگتن در اين بازي ۱۸ امتياز، ۷ ريباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربايي براي تيمش ثبت کرد. بازيکنان ذخيره واشنگتن در اين بازي ۵۱ امتياز کسب کردند در حالي که سهم بازيکنان نيمکت نشين ديترويت تنها ۱۵ امتياز بود. آندره درامند از پيستونز ۸ امتياز، ۱۳ ريباند، ۱پاس منجر به گل، ۱ توپ ربايي و ۲ بلاک شات به دست آورد و براي اولين بار در اين فصل از رقابت ها نتوانست دابل دابل کند. بردلي بيل از ويزاردز که سه بازي گذشته را به دليل مصدوميت شانه از دست داده بود، در اين بازي به ترکيب بازگشت.
ميامي هيت با جبران عقب افتادگي ۱۷ امتيازي، فيلادلفيا سوني سيکسرز را از پيش رو برداشت. ميامي امروز ميزبان فيلادلفيا بود و با نتيجه‌ي ۹۶ بر ۹۱ حريف خود را شکست داد تا چهاردهمين باخت فيلادلفيا را به اين تيم تحميل کند. دوين ويد در اين مسابقه ۲۷ امتياز، ۷ ريباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربايي و ۱بلاک شات به دست آورد. اين بازيکن با امتيازاتي که در اين مسابقه به دست آورد به رده‌ي ۴۹ام امتيازآورترين بازيکنان تاريخ ليگ صعود کرد.
نيويورک نيکس با غلبه بر هيوستن راکتس، چهارمين پيروزي متوالي خود را به دست آورد. نيويورک امروز ميهمان هيوستن بود و با نتيجه‌ي ۱۰۷ بر ۱۰۲ حريف خود را شکست داد. اين نخستين پيروزي نيويورک مقابل هيوستن در ۱۲ رويارويي اخير اين دو تيم بود. کريستاپس پورزينگس، بازيکن سال اولي نيويورک با کسب ۲۴ امتياز، ۱۴ ريباند، ۲ پاس منجر به گل و ۷ بلاک شات، ستاره تيمش در اين مسابقه بود. دوايت هاوارد از راکتس در اين مسابقه به ميدان نرفت.
سن آنتونيو اسپرز در AT&T سنتر پذيراي ممفيس گريزليز بود و با برتري ۹۲ بر ۸۲ مقابل اين تيم، به ۴ برد پي در پي شاگردان ديو يرگر پايان داد. کواي لئونارد از اسپرز در اين بازي ۱۹ امتياز، ۷ ريباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. لامارکوس آدريج به دليل آسيب ديدگي مچ پاي چپ در اين مسابقه براي اسپرز به ميدان نرفت.

بازي هاي شب گذشته NBA:

اورلاندو مجيک۹۱ - ۹۷ساکرامنتو کينگز
اينديانا پيسرز۱۲۳- ۸۶ ميلواکي باکز
کليولند کوليرز ۱۰۹- ۹۷ آتلانتا هاوکس
ديترويت پيستونز۹۵- ۹۷ واشنگتن ويزاردز
ميامي هيت ۹۶-۹۱فيلادلفيا سوني سيکسرز
هيوستن راکتس ۱۰۲-۱۰۷ نيويورک نيکس
و سن آنتونيو اسپرز۹۲- ۸ ممفيس گريزليز.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن