تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813095312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید رئیس شورای حل اختلاف استان البرز از مجتمع شهید ملک زاده


واضح آرشیو وب فارسی:قوه قضائیه: معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و رئیس شورای حل اختلاف استان البرز با حضور در مجتمع شهید ملک زاده از شعب و کلیه واحدهای این شورا بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان البرز، رئیس شورای حل اختلاف استان البرز در بازدید از شعب مجتمع شهید ملک زاده، وضعیت پرونده های مطروحه در واحد اجرای احکام مدنی این شورا و سایر شعب را مورد بررسی قرار داد و با توجه به شناسایی نقاط ضعف و قوت موجود در این بازدید راهکارهایی را جهت رفع مشکلات ارائه کرد .
وی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات اعضاء و دبیرانی که سه مولفه دقت، صحت و سرعت را در رسیدگی ها رعایت می کنند از آنها خواست با رعایت همه جوانب مراقب باشند در اثر بی دقتی و سهل انگاری موجب تضییع حقوق مراجعین به شورا نشوند .
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در پایان این بازدید طی نشستی با قضات و سرپرست مجتمع مذکور به بررسی مشکلات موجود پرداخت.

555-222 [ مشاهده متن کامل خبر در قوه قضائیه ]

یکشنبه ، ۱آذر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قوه قضائیه]
[مشاهده در: www.dadiran.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن