تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی بانوان: جواب حمایت‌ها را می‌دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سرمربی بانوان: جواب حمایت‌ها را می‌دهیم




سرمربی تیم ‌ملی فوتسال بانوان گفت: نمی‌توانیم خیلی به صعود از گروه‌مان فکر کنیم، چرا که گروه بسیار سختی داریم. آنچه که برای ما اهمیت دارد این است که بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.





خبرگزاری ایسنا: فروزان سلیمانی درباره شرایط تیم ‌ملی فوتسال بانوان قبل از آغاز تورنمنت جها‌نی فوتسال گواتمالا، اظها‌ر کرد: خو‌شبختا‌نه آمادگی خوبی داریم و با وجود این که به تازگی از باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی بازگشته‌ایم و بعد از آن بچه‌ها هم درگیر لیگ شدند از شرایط راضی‌ام. ملی‌پوشان به خوبی ریکاوری نشدند، اما چون در لیگ به میدان رفتند بدنها آماده است، اما باید از لحاظ روحی و روانی تیم را بالا ببریم تا برابر تیم‌هایی مثل پرتغال خوب بازی کنیم. مسافت طولانی و پرواز سخت روی افزایش خستگی بچه‌ها تاثیرگذار است و این برای ما نگران کننده است.

سلیمانی درباره تاثیر خستگی ملی‌پوشان بر نتایج تیم در این ر‌قا‌بت‌ها گفت: پرواز طولانی است و می‌خواهیم کاری کنیم که وقتی به گواتمالا رسیدیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. قطعا شرایط اعزام روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد، اما باید از فرصت پیش آمده استفاده کرد. در حالت عادی اگر بخواهیم با برزیل و پرتغال بازی دوستانه انجام بدهیم امکان پذیر نیست، اما باید از این فرصت حداکثر بهره را برد تا تجربه بین‌المللی تیم بالا برود.

او درباره هم گروه‌های ایران در این ر‌قا‌بت‌ها تصریح کرد: برزیل در تمامی پنج دوره برگزار شده این ر‌قا‌بت‌ها به مقام قهرمانی رسیده و اصلا بحثی درباره توانایی این تیم نیست. پرتغال هم همیشه دوم بوده و یا به رده‌های مناسب رسیده است. گروه ما بسیار سخت است اما ناامید نیستیم و می‌توانیم با ارائه بازی خوب به صعود فکر کنیم.

سلیمانی درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی، خاطر‌ نشان کرد: قهرمانی در آسیا مساله جدایی است و همه می دانند که ر‌قا‌بت‌های جهانی سطح بسیار بالاتری دارد. ما نمی توانیم خیلی به صعود فکر کنیم چرا که کار بسیار سختی است، اما غیر ممکن هم نیست. نباید خودمان را دست کم بگیریم،‌ بلکه باید واقع بینانه نگاه کنیم و بگوییم چون قهرمان آسیا هستیم پس می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم. اگر این گونه فکر نکنیم زمین می‌خوریم. باید تلاش کنیم که بازی‌های خوبی انجام بدهیم. باید بهترین بهره‌برداری را از این فرصت انجام بدهیم تا اعتماد به نفس بچه‌ها بالا برود و تجربه بازی‌های بین‌المللی در آینده به نفع‌مان شود.

او در ادامه افزود: تمام تلاش بچه‌ها هم این است که بازی خوب ارائه کنند. در وهله اول انتظار همه این است که تیم زیبا بازی کند. در این مدت ما حمایت مسئولان و مردم را داشتیم که دوست داشتند ما در این ر‌قا‌بت‌ها حاضر باشیم و حتی در این روزها ما حمایت رییس جمهور را هم پشتمان داشتیم. باید تمامی این مسائل را لحاظ کنیم و برای کسب بهترین نتیجه‌ تلاش کنیم. باید بازی‌های قابل قبولی انجام بدهیم و به صعود کردن یا نکردن فکر نکنیم.

سرمربی تیم ‌ملی فوتسال بانوان با تاکید بر این که می‌توان از حضور در این ر‌قا‌بت‌ها برای افزایش همکاری‌ها میان تیم‌های ملی استفاده کرد، گفت: ما می‌توانیم در این ر‌قا‌بت‌ها با مسئولان تیمهای دیگر رایزنی کنیم تا بازی‌های دوستانه با هم برگزار کنیم. این که ما برای بازی‌های دوستانه به دیگر کشورها برویم خیلی راحت‌تر است، چرا که بسیاری از تیم‌های اروپایی نمی پذیرند که به ایران بیایند و با حجاب بازی کنند. هر چند که روسیه این شرایط را پذیرفته است. بنا‌بر‌این رفتن به این کشورها بهتر است. مثلا ما با اسپانیا در تورنمنت روسیه بازی کردیم و رایزنی هم با این تیم صورت گرفته است. وقتی با کشورهایی به مانند اسپانیا رایزنی می‌کنیم آنها هم تقویم بازی‌های خود را مشخص می‌کنند و می دانند که در روز فیفا با چه تیم‌هایی مسابقه می‌دهند. بنا‌بر‌این اگر ما می‌خواهیم بازی دوستانه انجام بدهیم باید بر‌نامه‌ریزی لازم را انجام بدهیم و بدانیم که در فلان تاریخ با چه تیمی بازی می‌کنیم. پشت هر رایزنی باید بر‌نامه‌ریزی باشد. ما حتی قبل از قهرمانی آسیا هم خواستیم با تیم‌های اروپایی بازی کنیم، اما همه گفتند روز فیفای ما پر است. امیدوارم در آینده با بر‌نامه‌ریزی‌های فدراسیون ما هم بتوانیم ر‌قا‌بت دوستانه خوب برگزار کنیم.

او در پایان گفت: جا‌م جها‌نی کوچک پنج دوره به صورت آزمایشی برگزار شده است و علت آن هم این است که زمینه لازم و انگیزه کافی ایجاد شود تا این مسابقه‌ها به صورت رسمی برگزار شود. بنا‌بر‌این اعتبار این ر‌قا‌بت‌ها کم نیست و نباید بگوییم این یک تورنمنت ساده است. امیدوارم همه مردم ایران از گواتمالا خبرهای خوبی را بشنوند و ما بتوانیم رضایت همه را جلب کنیم.







تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن