تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزيع 17 هزار پرس غذاي گرم توسط موکب مردمي امام خامنه‌اي خرم‌آباد بين زائران اربعين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۶ق.ظ)
مسوول هماهنگي موکب امام خامنه‌اي خرم‌آباد: توزيع 17 هزار پرس غذاي گرم توسط موکب مردمي امام خامنه‌اي خرم‌آباد بين زائران اربعين موج - خرم‌آباد - مسوول هماهنگي موکب امام خامنه‌اي خرم‌آباد از توزيع 17 هزار پرس غذاي گرم طي سه روز گذشته بين زائران اربعين حسيني خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج از خرم آباد، محمدکريم خورشيدوند، مسوول هماهنگي موکب امام خامنه‌اي خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج در خرم‌آباد، در رابطه با راه‌اندازي موکب مردمي امام خامنه‌اي خرم‌آباد، گفت: با توجه به اين‌که بيش از 75 درصد از زائران اربعين حسيني از جاده خرم‌آباد عبور مي‌کنند و جداي از بحث مذهبي براي مباحث فرهنگي موکبي در ورودي شهر خرم‌آباد بنا کرديم.
وي با اشاره به اين‌که اين موکب 100 درصد مردمي است، افزود: در استان تاکنون ايستگاه و يا استراحت‌گاهي با اين عظمت فعاليت نکرده است و از اين موکب به‌عنوان اولين و مجهزترين موکب در استان مي‌توان نام برد.
مسوول هماهنگي موکب امام خامنه‌اي خرم‌آباد بيان کرد: اين موکب با محوريت مسجد آيت‌الله کمالوند در ورودي شهر خرم‌آباد از طرف بروجرد بنا شده است.
وي عنوان کرد: ايستگاه‌هاي سطح شهر معمولان در حد پذيرايي چاي يا شربت است اما اين موکب علاوه بر فضاسازي در خود مسجد توزيع غذا، استراحت‌گاه، خدمات درماني و رفاهي را فراهم مي‌کند.
خورشيدوند با بيان اين‌که 48 خانه کنترل شده زائر براي زائران در نظر گرفته‌ايم، تصريح کرد: اين خانه‌ها کاملاً مردمي بوده و امن بوده که متعلق به خود نيروهاي هيأت هستند و براي پذيرايي زائران آماده هستد همچنين در سه روزگذشته 17 هزار پرس غذاي گرم نيز بين زوار توزيع شده است.
وي افزود: اين موکب‌ به‌صورت 24 ساعته فعاليت مي‌کند و حدود 100 نفر به‌صورت مستقيم با اين موکب در ارتباط هستند و به‌صورت غير مستقيم نيز افراد زيادي ما را يار مي‌دهند.
مسئول هماهنگي موکب امام خامنه‌اي خرم‌آباد با اشاره به اين‌که تا زماني‌که زائر داشته باشيم موکب فعاليت مي‌کند، عنوان کرد: اين موکب به‌ دليل اين‌که مردمي است و زير نظر هيچ ارگان و جناحي نيست با نام امام خامنه‌اي نام‌گذاري شده تا سو استفاده از اين موکب نشود.
وي گفت: از مهم ترين اهداف ما ترويج فرهنگ کارهاي مردمي و هيأتي است و تنها خواسته ما اين است که مسوولان کمک کنند تا اين موکب را ثبت کنيم و از ما حمايت کنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن