تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 26 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799884730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده‌ای در داخل کشور با شنیدن واژه نفوذ آزرده می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان: ده‌ای در داخل کشور با شنیدن واژه نفوذ آزرده می‌شوند نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نفوذ تربیتی در بین جوانان و جامعه است، گفت: عده‌ای در داخل کشور با شنیدن واژه نفوذ آزرده می‌شوند و مقابله با آن برای‌شان سخت آمده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر ساعت 10:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری شب گذشته در همایش طلایه‌داران فردا در جمع دانش‌آموزان دختر لرستانی بیان کرد: استان لرستان جایگاه و سابقه بسیار خوبی در انقلاب اسلامی دارد و در زمینه انجمن اسلامی دانش‌آموزان نیز دارای پیشینه خوبی است.
وی بحث برش اجتماعی و تمدنی الگوی تعالی دختران را بسیار مهم برشمرد و گفت: نقش تمدن‌سازی یک نقش تاریخی و همه‌گیر است که دختران باید با الگوبرداری از حضرت زینب(س) از ظرفیت بزرگی که خداوند در وجود آنها قرار داده است در جهت تمدن‌سازی استفاده کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری تصریح کرد: بزرگ‌ترین جلوه تهاجم فرهنگی دشمنان ما سلب نقش تمدن‌سازی جوانان ایران عزیز به عنوان کانون تحولات زمانه امروز است.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اساتید دانشگاه‌ها در ارتباط با توجه به نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: به نظر می‌رسد، بعضی‌ها در داخل کشور نیز از واژه نفوذ و بحث در مورد آن آزرده می‌شوند و به جای توجه به این موضوع حساس پرداختن به آن برایشان سخت آمده است، لذا با توجه به اهمیت نفوذ دشمن تمام مسئولان کشور و خواص باید نسبت به نفوذ دشمن هوشیار و آگاه باشند.
وی ادامه داد: امروز هدف دشمن تاثیرگذاری بر روی افکار، ذهن و آرزوهای افراد جامعه و به ویژه جوانان است و در واقع دشمن به دنبال نفوذ تربیتی است که مهم‌تر از همه نفوذها به شمار می‌رود و باعث می‌شود، آینده و تمدن‌سازی از ما گرفته شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج‌علی‌اکبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری انتظار دارند که دختران عزیز ما در مدارس با بردباری، فداکاری، صبوری و هنرمندانه از به دام افتادن حتی یک نفر در نفوذ دشمن جلوگیری کنند.
وی گفت: نقشه دشمن برای نفوذ کاهش شخصیت افراد است که باعث می‌شود، فرد در گرداب هوس‌ها و خواسته‌های نفسانی گرفتار شود که این درست نقطه مقابل آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و انجمن‌های اسلامی در مدارس و دبیرستان‌ها نقش مهمی در گرفتاری افراد در این مرداب دشمن و تمدن‌سازی خوب دارند.
نماینده مقام‌معظم‌رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پایان با بیان اینکه در الگوی تعالی دختر برگزیده در تمدن‌سازی سهمی دارد، 12 ویژگی را برای ایجاد نقش تاریخی و تمدنی برشمرد و اضافه کرد: کار و تلاش، صبر و استقامت، مثبت‌اندیشی، روحیه خیرخواهی، روحیه فداکاری و ایثار، اصلاح‌گرایی، مسئولیت‌پذیری، خانواده‌مداری، داشتن حیا و عفت، معنویت و تعالی اخلاقی، قناعت و ساده‌زیستی و داشتن روحیه جهادی و حماسی ویژگی‌های دوازده‌گانه‌ای است که باعث می‌شود، شخصیت تمدن‌ساز در دختران به‌وجود بیاید. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن