تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821123820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر خدمت در استان قزوین فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: امام جمعه قزوین:
بستر خدمت در استان قزوین فراهم شده است

قزوین


شناسهٔ خبر: 2973992 - شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
استانها > قزوین

قزوین- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: با وجود نیروهای ارزشی و مومن بستر خوبی در استان برای خدمتگذاری فراهم شده که امیدواریم استاندار جدید از این ظرفیت به خوبی استفاده کند. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر شنبه در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین که با حضور سخنگوی وزارت کشور در سالن آمفی تئاتر شهید رجایی قزوین برگزار شد اظهارداشت: بر اساس آموزه های دینی باید با کسانی دوستی کنیم که برای ما مفید بوده و ایمانشان هم قوی باشد تا از آنها بیاموزیم. امام جمعه قزوین تصریح کرد: کسانی که دنبال قدرت هستند آسیب های زیادی وارد کرده اند و برخی از مدیران هم از این منظر دچار آسیب شدند که از استاندار جدید انتظار داریم از نیروهای مومن استفاده کند تا کارها بهتر شود. وی اضافه کرد: استان قزوین با بهره گیری از انسانهای مومن پیش می رود و امروز بستر خدمت در این استان به خوبی فراهم شده و باید از آن بهره لازم ر ا برد.

تلاش استاندار سابق جای تقدیر دارد نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: آقای روزبه استاندار سابق در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از بدو تاسیس این استان که شرایط خاصی داشتیم و مشکلات ناشی از آن که به خونریزی هم در مقطعی منجر شد ایشان خدمات زیادی انجام دادند که باید قدردانی کنیم. وی تصریح کرد: استانداری یک نهاد حکومتی است و باید مطالبات رهبری را دنبال کنند و با فتنه گران و افراد نفوذی در هر جا که هستند مقابله شود. عابدینی اظهارداشت: از استاندار انتظار داریم با مردم فرهیخته قزوین همکاری بیشتری داشته باشند و مردم هم در امور مشارکت کنند تا کارها با سرعت بیشتری ساماندهی و توسغه استان با سرعت محقق شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن