تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805519634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار نقدی: بسیج وابسته به بودجه دولتي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سردار نقدی: بسیج وابسته به بودجه دولتي نيست
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه بسيج از كمك‌هاي مردمي استفاده مي‌كند، تصريح كرد: بسيج وابسته به بودجه دولتي نيست و اگر وابسته مي‌شد، ۱۰ درصد كارهـــاي الان هم انجام نمي‌شد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه بسيج از كمك‌هاي مردمي استفاده مي‌كند، تصريح كرد: بسيج وابسته به بودجه دولتي نيست و اگر وابسته مي‌شد، ۱۰ درصد كارهـــاي الان هم انجام نمي‌شد.
به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين طي سخناني در جشنواره مالك اشتر بسيج اظهار داشت: بسيج يعني همين پايگاه‌ها و حوزه‌ها و كانون‌هاي شهرهاي مختلف و اگر ماهم نباشيم بسيجيان خط خود را از ولايت مي‌گيرند.
نقدي با بيان اينكه بسيج از كمك‌هاي مردمي استفاده مي‌كند، تصريح كرد: بسيج وابسته به بودجه دولتي نيست و اگر بخواهد وابسته شود، 10 درصد كارهاي الان هم انجام نمي‌شد. وي بسيج را سدي محكم در مقابل نفوذ فرهنگ غربي معرفي كرد و گفت: هرچند فشار زيادي روي ماست ولي اولويت ما همچنان پايگاه‌هاي بسيج است زيرا دژ محكمي در برابر دشمنان هستند.   رئيس سازمان بسيج خاطرنشان كرد: در جواب اينهايي كه مي‌گويند بايد با امريكا رابطه برقرار كنيم تا سرمايه‌هاي خارجي را به كشور بياوريم، بايد گفت كه اقتصاد و سرمايه فرمول اقتصادي دارد نه سياسي.  وي تصريح كرد: همه پايگاه‌هاي بسيج بايد گروه جهادي داشته باشند و به مردم خدمت كنند.  سردار نقدي با بيان اينكه پايگاه‌هاي بسيج بايد به فضاي مجازي بپردازند، گفت: ما هم از اين ظرفيت براي ارتباط با فرماندهان پايگاه‌ها استفاده خواهيم كرد.  وي افزود: پس از دو سال تلاش، ستاد كل موافقت كرد تا دانشگاه بسيج با 14 رشته تأسيس شود و جناب آقاي دسمي نيز مسئول اين كار هستند.  رئيس سازمان بسيج خاطرنشان كرد: دشمن دوست دارد مردم تصور كنند هركه با امريكا نرم‌تر بوده و با انقلاب زاويه دارد، بهتر است اما بايد به مردم بگوييم هركه بيشتر ضداستعمار و بيشتر پيرو ولايت است براي مردم بهتر است و مردم حتماً انتخاب اصلح را خواهند داشت.
   
مبادا مجلس ششم تكرار شود
آيت‌الله محمدعلي موحدي كرماني امام جمعه موقت تهران و دبيركل جامعه روحانيت مبارز هم طي سخناني در جشنواره سراسري مالك اشتر بسيج، گفت: بسيج در هر مقطعي از انقلاب توفيقات بزرگي به دست آورده و توانسته انسان‌هايي مدافع و شايسته نظام اسلامي تربيت كند.  موحدي كرماني تأكيد كرد: اگر مي‌خواهيد اين انقلاب پابرجا بماند، بايد امر به معروف و نهي از منكر را زنده نگه داشت.  موحدي كرماني با بيان اينكه بسيج تابع ولي فقيه است و اين تابعيت را در عمل نيز نشان داده است، گفت: بسيج نه تنها تابع ولي فقيه است بلكه اگر احساس كند رهبری از چيزي خوشحال مي‌شوند به استقبال آن مي‌رود ولو اينكه ايشان دستور نداده باشند.  وي در عين حال تصريح كرد: موفقيت صددرصدي بسيج در گرو حركت در مسير خودسازي است.  امام جمعه موقت تهران در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: رهبري معظم انقلاب بارها نسبت به نفوذ دشمن هشدار داده‌اند، لذا بسيجيان بايد چشمان بيدار در اين حوزه باشند و به مسئولان گوشزد كنند.  ‌ وي با بيان اينكه دشمن براي دو انتخابات پيش رو برنامه دارد، تصريح كرد: مبادا مجلسي مثل مجلس ششم كه مقابل رهبر ايستاد و خون به دل رهبر كرد تشكيل شود. بسيج بايد مردم را بيدار و آگاه كند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن