تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهنگ مطالعه در جامعه ما کافی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرهنگ مطالعه در جامعه ما کافی نیست
کد خبر: ۵۴۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ - 21 November 2015


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: سرانه مطالعه در جایگاه تمدن دیرینه ایران نیست.

به گزارش خانه ملت؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی اظهار کرد: فرهنگ مطالعه در جامعه وجود دارد، اما کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این‌که «مطالعه، شاخص مهمی برای پیشرفت جامعه است»، افزود: مطالعه باعث تعالی جامعه در زمینه‌های مختلف می‌شود اما کتاب‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد باید خوب و مفید باشد و مطالب کتاب نباید مطالبی دروغ و مضر باشد.

وی اظهارکرد: سرانه مطالعه کتاب در بسیاری از کشور‌ها در حد مطلوب است اما در ایران سرانه مطالعه ما در جایگاه تمدن دیرینه ایران نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که «مطالعه در همه ابعاد زندگی تاثیرگذار است»، تصریح کرد: افرادی که مطالعه می‌کنند و علم به دست می‌آورند، تصمیم‌های درستی را در زندگی خود می‌گیرند که باعث رشد و پیشرفت آنان می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ وی با بیان این‌که «سرگرمی‌های متعدد مانند تلویزیون، اینترنت، فضاهای مجازی و موبایل‌ها باعث مغفول ماندن فرهنگ مطالعه شده است»، افزود: فرهنگ‌سازی لازم در زمینه استفاده از این وسایل و مطالعه انجام نشده که نیازمند همت مسئولین و خانواده‌هاست. به عنوان نماینده مجلس در مورد هر طرحی که به مجلس می‌رود و یا لایحه‌ای که دولت در راستای مطالعه کتاب داده است با نگاه مساعد پیش رفته‌ام.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن