تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود تيم نادر شيمي قم به ليگ دسته اول بسكتبال بانوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۴ (۱۳:۲۵ب.ظ)
صعود تيم نادر شيمي قم به ليگ دسته اول بسكتبال بانوان موج - قم- تيم بسكتبال نادر شيمي قم در دومين سال حضور خود در ليگ دسته دوم كشور براي اولين بار در ورزش بانوان قم به ليگ يك صعود نمود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مسابقات ليگ دسته دوم بانوان بسكتبال كشور كه از چندي پيش با حضور استان هاي كشور آغاز شده بود چهار تيم نادر شيمي قم، مشهد ،هيئت بسكتبال جنوب شرق تهران،حاج حسن مازنداران به مرحله نيمه نهايي راه يافتند. اين چهار تيم جهت مشخص شدن قهرمان و دو تيم اول صعود به ليگ برتر در يك رقابت نفس گير تيم هاي هيئت بسكتبال مشهد ونادر شيم قم به ليگ دسته اول صعود نمودند
در اين مرحله كه به صورت دوره اي برگزار مي شود دور رفت در شهر تهران چهار تيم به رقابت پرداختند كه تيم نادر شيمي توانست با شكست حريفان خود و با اقتدار با كسب شش امتياز در صدر جدول قرار گيرد.
در مرحله برگشت اين مسابقات كه در سالن شهداي نكاء مازندران برگزار شد تيم نادر شيمي قم توانست در مقابل تيم هاي حاج حسن مازندران و هيئت بسكتبال جنوب شرق تهران به پيروزي برسد در بازي اخر كه از حساست خاصي براي دوتيم هيئت بسكتبال مشهد و نادر شيمي قم وجود داشت در بازي رفت نادر شيمي قم توانسته بود هيئت بسكتبال مشهد را شكست دهد در بازي برگشت نادر شيمي با از دست دادن دو بازيكن مصدوم در مقابل هيئت بسكتبال مشهد با اختلاف 14 امتياز بازي را واگذار كرد و قهرماني را از دست داد .
نادر شيمي قم در دومين سال حضور خود در ليگ دسته دوم كشور براي اولين بار در ورزش بانوان بسكتبال قم به ليگ يك صعود نمود .
تيم بسکتبال بانوان نادرشيمي قم كه با سرمربي گري فهيمه سعيدكيا در اين فصل نتايج درخشاني كسب كرده توانسته است طلسم عدم حضور ورزش هاي تيمي بانوان قم در مسابقات كشوري را بشكند.
اكثر اعضاي تيم نادر شيمي قم را بازيكنان بومي تشكيل مي دهند كه اين امر نقش موثري در توسعه و همگاني كردن اين ورزش مفرح و زيبا در استان به دنبال خواهد داشت و از طرف ديگر حمايت و پشتيباني شركت نادر شيمي از اين تيم عامل موفقيت ان بوده است و نويد بخش حركت هاي نو در عرصه ورزش بانوان استان مي باشد از محسن نادري مدير عامل اين تيم و سركار خانم نادري نايب رئيس هيئت بسكتبال بانوان قم كه تلاشهاي بي وقفه اي داشتند قدر داني كرد.
اسامي تيم بسکتبال نادرشيمي:مرجان هيربد،عطيه نادري، فائزه وفايي،سارا جعفري،محدثه فراتي،الهه جعفري،معصومه فرخي،بهاره بني طالبي،نداميرشکار،راضيه رحيمي،زينب واشيان، مليکا وکيلي.
مربي خانم فهيمه سعيدکيا،مدير فني دکتر فاطمه ضرغام، نيره جعفري، سرپرست خانم نسيبه نظري.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن