تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805508216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيب جمعه تهران: داعش مولود استكبار براي تخريب اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خطيب جمعه تهران: داعش مولود استكبار براي تخريب اسلام است
سردار نقدي: نفوذ يعني باور به اينكه دشمن ما دوست ما شده است/ما حملات تروريستي فرانسه را كه مردم‌كشي در قالب ترور است محكوم مي‌كنيم زيرا اين مسئله با دين ما ميانه ندارد.
ما حملات تروريستي فرانسه را كه مردم‌كشي در قالب ترور است محكوم مي‌كنيم زيرا اين مسئله با دين ما ميانه ندارد.
آيت‌الله سيد احمد خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با اشاره به اينكه جانيان داعش در ذهن هر وجدان انساني محكوم هستند، افزود: داعش و گروه‌هاي تكفيري توليد شدند براي مبارزه با اسلام و تولد اين مولود شوم هم به هنگام بيداري اسلامي و خيزش سريع اسلام در دنيا بود و ماموريت اين گروه‌ها جز تخريب اسلام چيز ديگري نيست. وي افزود: گروه‌هاي تروريستي داعش و تكفيري تاكنون كلمه‌اي عليه رژيم صهيونيستي نگفته‌اند و حتي مجروحان آنها توسط اين رژيم درمان مي‌شوند.
خطيب جمعه تهران افزود: همان گونه كه جنايات داعش و تكفيري‌ها محكوم است جنايات برخورد با مسلمانان و آتش زدن مسجد مسلمانان نيز محكوم است و هر دو اينها در يك سبد ريخته مي‌شود كه سبد استكبار و امريكاست. وي در ادامه به حملات تروريستي اخير در فرانسه اشاره كرد و گفت: اين حملات تروريستي بذري است كه خودشان نشانده‌اند و كسي كه باد مي‌كارد بايد طوفان درو كند. خطيب جمعه تهران گفت: تروريست‌هايي كه ديروز 72‌تن از عزيزان، رئيس جمهور و نخست وزير ما را ترور كردند امروز در دامن سياستمداران فرانسوي هستند و اين كشور ميزبان آنهاست. خاتمي اضافه كرد: شما تروريست پروريد و در دامن خود مارهايي را پرورانديد كه اكنون شما را نيش مي‌زنند و بايد دست از اين كار برداريد و از اين راه برگرديد. آيت‌الله خاتمي در ادامه از نيروي انتظامي به علت برخورد با بي قانوني در ملأعام قدرداني كرد و گفت: ما از اقدام نيروي انتظامي در برخورد با جرائمي كه مشهود است، مانند ماشين‌هايي كه آلودگي صوتي ايجاد مي‌كنند، متعرضان به نواميس و كشف حجاب قدرداني مي‌كنيم و اين اقدام از سوي مردم مورد اقبال قرار گرفته است و نمايندگان مجلس نيز در نامه‌اي از اين اقدام تكريم كرده‌اند و رئيس قوه قضائيه نيز حمايت كرده است. خطيب جمعه تهران به نيروهاي انتظامي توصيه كرد: در برخورد با جرائم ، ‌مهر و محبت را با قاطعيت درآميزند ، زيرا كسي كه جرمي انجام مي‌دهد بيمار است، بنابراين با بيمار با خشونت رفتار نمي‌شود.
‌   
بسيج وابسته به هيچ حزب و جناحي نيست
رئيس سازمان بسيج مستضعفين در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران، با اشاره به هفته بسيج گفت: حماسه‌هاي شما ملت بزرگ امروز چشم دنيا را خيره كرده است و دشمن را به عجز و ناتواني كشانده و ديگر ملت‌ها را به خود اميدوار ساخته است. سردار محمدرضا نقدي با اشاره به فعاليت‌هاي اقشار مختلف بسيج در حوزه خدمت‌رساني گفت: فعاليت هزاران استاد بسيجي، پزشكان بسيجي و تلاش‌هاي فرهنگي و علمي دانش‌آموزان و دانشجويان بسيجي، خدمات مهندسي و 200 هزار حلقه تربيتي كه بزرگ‌ترين شبكه تربيتي در كل جهان است، خبر از بارور شدن شجره طيبه‌اي مي‌دهد كه امام به دست خود غرس نمود و ما امروز شاهد بركات آن هستيم. وي با اشاره به ايجاد 140 هزار شغل به دست بسيجيان گفت: شما بسيجيان بدون دريافت هيچ‌گونه امكانات از دولت با تلاش خود در ايجاد شغل و در كمك به دولت و اهداف اقتصادي كشور حركت كرديد. البته در كنار اينها بسيج هيچ گاه از اقتدار رزمي خود غافل نبوده است. وي با تأكيد بر اينكه بسيج وابسته به هيچ حزب، گروه و جناحي نيست، گفت: بسيج متعلق به همه كشور است. رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به خطر نفوذ دشمن گفت: مقام معظم رهبري از خطر نفوذ دشمن مي‌گويد كه اين علامت شكست دشمن است. بعضي فكر مي‌كنند اين نفوذ اين گونه است كه چند جاسوس وجود دارد و از اول انقلاب هم بوده و تازگي ندارد. اينها نمي‌دانند ماجرا چيست. سردار نقدي تصريح كرد: مسئله اين است كه امروز نفوذ به عنوان يك حركت تاكتيكي نيست بلكه استراتژي دشمن است.
‌  
عشق به شهادت دشمن را كلافه كرده است
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به رزمايش الي‌بيت‌المقدس گفت: بسيجيان حاضر در اين رزمايش به من مي‌گفتند ما مي‌خواهيم به سوي يمن و عراق برويم و بجنگيم. اين نشان از عشق به شهادت در بسيجيان ما دارد و همين عشق و شور است كه دشمن را كلافه و شكست‌ خورده كرده است. وي در ادامه تصريح كرد: رژيم جنايتكار امريكا در دو سال اول انقلاب تمام همتش اين بود كه ملت ما را از راه استراتژي ترور و كودتا از پا در بياورد. امام فرمودند اطلاعات 36 ميليوني و اينكه بسيجيان به صحنه مي‌آيند و همين گونه شد و تمام تروريست‌ها را به زباله‌دان تاريخ فرستادند.

تحريم اقتصادي ادامه فتنه 78 و 88 بود
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اتخاذ راهبرد سياسي و فرهنگي توسط امريكا براي شكست ملت ايران، گفت: در اين راستا 10 سال كار كردند و در سال 78 خواستند ميوه آن را بچينند كه بر همين اساس فتنه 18 تير را راه انداختند اما حضور مردم در 23 تير سيلي محكمي به ‌استكبار زد و 10 سال استراتژي براندازي سياسي و فرهنگي امريكا را به شكست كشاند. وي با اشاره به راه‌اندازي صدها شبكه ماهواره‌اي و اينترنتي توسط امريكا براي مقابله با انقلاب اسلامي گفت: در اين راستا و به خيال خود تلاش كردند با جنگ رسانه‌اي و سياسي ملت ايران را از پاي در بياورند و انقلاب اسلامي را شكست دهند، بر همين اساس فتنه 88 را راه انداختند. تمام رهبران غربي پشت تريبون‌هايشان قرار گرفتند و خبر از سقوط جمهوري اسلامي دادند. سردار نقدي ادامه داد: ملت ايران در 9 دي بسيجي به ميدان آمد و جواب خيانت و خباثت را داد و دشمن را شكست داد اما باز دشمن تغيير راهبرد داد. فتنه‌گران داخلي كه با آنان هم‌پيمان شده بودند به آنها گفتند اين ملت را بايد خسته كنيد. كار سياسي خالي جواب نمي‌دهد بايد تحريم اقتصادي كنيد تا ملت ايران خسته و اقتصاد ايران فلج شود تا مردم به ميدان نيايند و  پشت نظام خالي شود.
‌ ‌  
نفوذ يعني باور به اينكه دشمن ما دوست ما شده است
رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح كرد: اين خطي بود كه برخي گروهك‌هاي داخلي به دشمن دادند و بر همين اساس هم دشمن جنگ اقتصادي را عليه ملت ايران به راه انداخت. نتيجه اين شد كه تحريم‌هاي فلج‌كننده آنان به هيچ جا نرسيد. وي اضافه كرد: نتيجه اين تحريم‌ها اين شد كه در فروردين سال 94 رئيس جمهور امريكا گفت كه تحريم‌ها هيچ فايده‌اي ندارد و ما بايد مذاكره كنيم و بايد خودمان را به ايران نزديك كنيم. نفوذ اين است كه امريكا در استراتژي ترور، كودتا، جنگ نظامي، سياسي، فرهنگي، رسانه‌اي و اقتصادي شكست خورده حال به دنبال مذاكره است. سردار نقدي با اشاره به مقاومت ملت ايران در مقابل امريكا گفت: امريكا از تفنگي كه در دست ما است كه همان مرگ بر امريكاست وحشت دارد و منتظر است تا ما تفنگ خود را پايين بياوريم تا با غفلت ما به ما خنجر بزند. رئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: نفوذ اين است كه به باور ما بيايد كه دشمن ما دوست ما شده است، در حالي كه همه دلايل به ما مي‌گويد اين امريكا همان جنايتكار سابق است. سردار نقدي با اشاره به اقدامات امريكا عليه كشور ما گفت: اين امريكاست كه فقط از گزينه‌هاي روي ميز سخن مي‌گويد، آيا اينها علامت دوستي است؟ اينكه امريكا به گروه‌هاي تروريستي كه عليه ايران اقدام كرده‌اند در خود امريكا مقر مي‌دهد اينها علامت‌هاي دوستي است؟
رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: در معاهده الجزاير قرار بود ما گروگان‌ها را آزاد كنيم و آنها اموال بلوكه شده ما را آزاد كنند. 36 سال است كه آنان به تعهدي كه دادند عمل نمي‌كنند، حال آيا اين علامت دوستي است؟ اينكه مرتب جاسوس مي‌فرستند، مانند جيسون رضاييان، سيامك زندي و امثال اينها، علامت دوستي است يا علامت خيانت؟ آنان منتظر يك لحظه غفلت ما هستند و ملت ما نشان خواهد داد همانطور كه در همه استراتژي‌هاي امريكا، اين كشور را شكست داد امروز هم ملت ما هوشمند خواهد بود و امريكا را شكست خواهد داد. سردار نقدي در پايان خطاب به ملت ايران گفت: امروز دشمن مي‌خواهد در باور شما نفوذ كند، شايد برخي ساده‌لوحان باورشان شده است كه امريكا دوست شده است، اما اين گونه نيست امريكا مي‌خواهد به عرصه اقتصادي و فرهنگي ما ورود كند. اگر نسبت به اين دشمن شكست خورده غفلت نكنيم و هوشيار باشيم و اين مرحله را پشت‌سر بگذاريم پيروزي بزرگي در انتظار شما خواهد بود، چراكه دشمن ديگر سلاحي ندارد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن