تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821124370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تكذيب شايعه بيماري تا استعفاي كرش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: از تكذيب شايعه بيماري تا استعفاي كرش
كرش مي‌ماند يا نه را هنوز نمي‌توان بعد از پنج سال به طور قطع گفت. او بارها در گلايه و اعتراض به شرايط پيغام استعفا داده، اما بعد از جلساتي كه با كفاشيان داشته، بدون آنكه به طور قطع بگويد تصميمش عوض شده يا نه، ‌به كارش ادامه داده اما اين بار، گويا مسئله كمي متفاوت از قبل است.
نویسنده : دنيا حيدري 


كرش مي‌ماند يا نه را هنوز نمي‌توان بعد از پنج سال به طور قطع گفت. او بارها در گلايه و اعتراض به شرايط پيغام استعفا داده، اما بعد از جلساتي كه با كفاشيان داشته، بدون آنكه به طور قطع بگويد تصميمش عوض شده يا نه، ‌به كارش ادامه داده اما اين بار، گويا مسئله كمي متفاوت از قبل است.
قبل از بازي تيم ملي با گوام بود كه در ايران خبر استعفاي كرش بعد از اين بازي مطرح شد. بعد از بازي هم صحبت‌هاي كرش نشان از تأييد شايعه‌اي بود كه يكي از رسانه‌هاي نوشتاري مطرح كرده و به صدا و سيما هم كشيده شده بود. اينطور به نظر مي‌رسيد كه كرش باز هم به دنبال گرفتن امتياز است يا درگيري‌هايش با دبير فدراسيون فوتبال را تلافي مي‌كند، اما قبل از آنكه پاي كرش به تهران برسد و براي جلسه با كفاشيان راهي فدراسيون شود، مسئله‌اي جديد مطرح شد كه پرده از بيماري سرمربي تيم ملي برداشت.
 
شايعه سرطان
جديدترين شايعه در خصوص سرمربي تيم ملي ابتلاي او به سرطان بود. كرش مدت‌ها بود كه از بيماري‌اش حرف مي‌زد و تأكيد داشت كه مشكلات عصبي براي سلامتي‌اش مضر است. كفاشيان هم البته چند مرتبه گفته بود كه فشارهاي عصبي كارلوس را بيمار كرده و همين مسئله و سپس درخواست دو ماه مرخصي براي بيماري، شايعه سرطان داشتن كرش را برسر زبان‌ها انداخت، اما روز گذشت سايت خبرآنلاين در اين راستا نوشت كه سرمربي تيم ملي نه با سرطان مواجه است نه با بيماري معده، ‌بلكه مشكل روده اوست كه مجبور شده براي جلوگيري از بروز اتفاقات ناگوار بعدي، قسمتي از روده خود را طي عمل جراحي كلون بردارد و به همين دليل چند مرتبه گفته بود كه «فشار عصبي برايش خوب نيست و ديگر نمي‌تواند اين همه جنگ و دعوا را تحمل كند.»
 
جلسه چند ساعته
كرش همانطور كه بعد از بازي با تركمنستان مستقيماً راهي فرودگاه شده بود، براي سفر به گوام، ‌در بازگشت نيز مستقيماً به ديدار كفاشيان رفت. جلسه سرمربي تيم ملي و رئيس فدراسيون فوتبال چند ساعت به طول انجاميد، اما اينكه چه اتفاقي داخل جلسه افتاد و كرش چه خواست و كفاشيان تا كجا با او راه آمد، نمي‌توان در خصوص آن خيلي مطمئن گفت. كرش بعد از خروج از جلسه حاضر به صحبت نشده و به بهانه اينكه بدون مجوز كتبي كفاشيان نمي‌تواند حرفي بزند، ‌محل را ترك مي‌كند، اما به نظر مي‌رسد در اين جلسه نيز مانند هميشه وعده‌هايي به او داده شده كه سكوت اختيار مي‌كند. حرف‌هاي كفاشيان هم خيلي واضح و مشخص نيست. رئيس فدراسيون از يك سو مي‌گويد در كل جلسه خوبي بوده اما در ادامه حرف‌هايش تناقض‌هايي وجود داشت كه اجازه نمي‌داد به طور مشخص گفت مسئله سرمربي تيم ملي حل شده است يا نه: «كرش معتقد است براي مرحله بعدي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني با شرايط فعلي نمي‌شود پيش رفت و مشكلاتي كه وجود دارد كار او را سخت كرده است، اما اين مشكلات تمام شدني نيستند و ما مجبوريم با همين شرايط به كارمان ادامه دهيم، مگر اينكه از ما حمايت كنند. او شرط و شروطي دارد كه ما يك‌شبه نمي‌توانيم فراهم كنيم. بايد به ما كمك شود.»
 
مرخصي‌هاي بلندمدت
قبل از جلسه با كرش، ‌كفاشيان گفته بود موضوع استعفاي سرمربي تيم ملي جدي است، اما بعد از ديدار با او، ادعا مي‌كند كه كرش بارها چنين پيغامي داده بود، اما فدراسيون او را راضي كرده است؛ چراكه معتقد است حضور او به تيم ملي كمك مي‌كند و شايد پس از رفتن او نتواند كسي مثل او را پيدا كند. كفاشيان معتقد است اعتراض‌هاي كرش به دليل نگراني او بابت تيم ملي است. كفاشيان حتي به‌رغم انتقادهايي كه در خصوص مرخصي‌هاي بلندمدت كرش مي‌شود، دغدغه‌اي به خود راه نمي‌دهد: «اين مشكل ما نيست. فعلاً تيم ملي هيچ مسابقه‌اي ندارد و طبيعي است كه كرش بخواهد به مرخصي برود. كرش از نظر سلامتي مشكلاتي دارد كه علت تمديد مرخصي قبلي‌اش نيز به همين خاطر و انجام عمل و معالجه بود.» البته پيرواني، ‌مدير تيم ملي هم معتقد است وقتي بازي نيست، ‌رفتن كرش به مرخصي مشكلي ندارد. او همچنين تأكيد مي‌كند كرش ناراحت است، اما بحث استعفاي او مطرح نيست.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن