تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798629526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداری از دو طرح درمانی - آموزشی در شاهرود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بهره برداری از دو طرح درمانی - آموزشی در شاهرود


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دو طرح دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به بهره برداری رسید و اجرای یک طرح آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، یکی از این طرح ها پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی است که هزار و 400 متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت آن دو میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است. دو میلیارد تومان هزینه ساخت ساختمان این پلی کلینیک را خیران پرداخته اند و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با  500 میلیون تومان این مرکز را تجهیز کرده است. به گفته حسن رستمی، مدیر پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، این مرکز دارای 21 درمانگاه ارتوپدی، پوست، اورلوژی، جراحی پلاستیک، جراحی عمومی، داخلی و عفونی است. این پلی کلینیک در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 7:30 تا 20 به 500 نفر خدمات ارائه می دهد و در آینده شبانه روزی خواهد شد. با حضور وزیر بهداشت، ساخت پژوهشکده و مرکز تحقیقات خیر ساز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هم آغاز شد.

این مرکز سه هزار متر مربع زیربنا دارد و برای ساخت آن شش میلیارد تومان اعتبار اولیه در نظر گرفته شده است. نیمی از هزینه ساخت این پژوهشکده را خیران تقبل کرده اند. سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شاهرود از محمد علی سالک خیر سازنده ساختمان پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تجلیل کرد.

ساخت بیش از 300 پلی کلینیک در کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بهره برداری از این دو طرح  گفت: بیش از 300 مجتمع پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در کشور در حال ساخت است و تا پایان بهار سال آینده به بهره برداری می رسند. دکتر هاشمی گفت: مردم در این پلی کلینیک ها از خدمات و سرویس های بهداشت و درمان مناسب و ارزان قیمت بهره مند شوند.


وزیر بهداشت با اشاره به تاثیر فعالیت این کلینیک ها در طرح تحول سلامت گفت: در یک سال و نیم گذشته، شش هزار متخصص و فوق تخصص در پلی کلینیک های استان های مختلف و بویژه مناطق محروم بکارگیری شده اند.
او افزود: با توجه به اینکه در دوره طرح ، نیروی انسانی اجازه ایجاد مطب و کار خصوصی را ندارد، با تدبیر درمورد بکارگیری آنها در ساعات بعد از ظهر، آنها می توانند در این کلینک ها مشغول به کار شوند و هزینه های معاینه و درمان مردم کاهش یابد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با ایجاد این پلی کلینک ها، ماندگاری پزشکان در شهرهای مختلف و دسترسی مردم به پزشکان متخصص افزایش می یابد.



وزیر بهداشت با قدردانی از مشارکت خیران حوزه سلامت در ساخت پلی کلینیک ها گفت: به هر نسبت که  خیران در ساخت این پلی کلینیک ها مشارکت داشته باشند، وزارت بهداشت هم در ساخت و تجهیز آن تقبل هزینه خواهد کرد.

او افزود: دی ماه ، پایان ساخت پروژه ها مشترک نیمه تمام و آغاز پروژه های جدیدی را که با مشارکت بخش خصوصی و خیران انجام خواهد شد، اعلام می کنیم.

وزیربهداشت امروز در سفر به شاهرود دو طرح درمانی و آموزشی را افتتاح و یک طرح تحقیقات پزشکی را آغاز کرد.



او در سفر به میامی هم از درمانگاه شبانه روزی میامی بازدید با تامین سه دستگاه آمبولانس برای این شهرستان و پیگیری برای اختصاص بالگرد امداد هوایی میامی قول مساعد داد.
دانلود


 
 
 
 

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن