تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساختار و شبکه طراحي مترو مسکو قابليت اجرا در تهران را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۴۷ب.ظ)
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران: ساختار و شبکه طراحي مترو مسکو قابليت اجرا در تهران را دارد موج- معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران در بازديد از مرکز فرمان مترو مسکو گفت: ساختار و شبکه طراحي مترو مسکو به گونه‌اي است که مي‌تواند مدلي براي طراحي‌هاي آينده باشد. اميدواريم اين تجارب در بخشي که قابليت اجرا در تهران دارد، مورد استفاده قرار گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جعفر تشکري هاشمي که همراه شهردار تهران به روسيه سفر کرده با اشاره به بازديد از مرکز فرمان مترو مسکو اظهار داشت: مترو مسکو ابعاد متنوعي از قابليت‌ها را در خود جاي داده است و ساختار فرهنگي ايستگاه‌ها،جمعيت انبوهي که از طريق اين سيستم جابه‌جا مي‌شوند و همچنين سبک و طراحي ايستگاه‌ها که مي‌تواند در مواقع لزوم کاربرد پدافند غيرعامل نيز داشته باشند، در اين بازديد مورد توجه قرار گرفت.
وي ادامه داد: ساختار و شبکه طراحي مترو مسکو به گونه‌اي است که مي‌تواند مدلي براي طراحي‌هاي آتي باشد. اميدواريم اين تجارب در بخشي که قابليت اجرا در تهران دارد، مورد استفاده قرار گيرد.
معاون شهردار تهران همچنين درباره خطوط تراموا در مسکو نيز گفت:خطوط تراموا يا همان LRT اين شهر هنوز از يک صنعت و ساختار قديمي برخوردار است و تکنولوژي جديد کمتر مورد استفاده قرار گرفته و در مسکو BRT نيز کمتر ديده مي‌شود و به نظر مي‌رسد در اين زمينه تهران فعاليت‌هاي بيشتري دارد.
وي افزود: در زمينه سيستم‌هاي هوشمند نيز تهران نه تنها مي‌تواند ظرفيت‌هاي موجود خود را به ديگران ارائه کند بلکه مي‌تواند تجارب و موفقيت‌هاي خود را به ساير شهرهاي دنيا که در اين مسير اقدامات جدي نداشته‌اند منتقل نمايد. با اين حال ما نيز به استفاده از تجارب ديگران نياز داريم و بايد موفقيت‌ها و تجربيات خود را با ساير کشورها به اشتراک بگذاريم.
تشکري هاشمي همچنين درباره ترافيک اين شهر گفت: در اين شهر وقت زيادي از مردم در ترافيک سنگين معابر هدر مي‌رود به رغم اين که بزرگراه‌ها و خيابان‌هاي عريض و شبکه بسيار بزرگي با 5 رينگ اصلي طراحي شده، اما؛ همچنان ترافيک‌هاي سنگيني را تجربه مي‌کنند.
وي افزود: به نظر مي‌رسد توسعه حمل‌ونقل عمومي پاسخ و راهکار صحيحي است که همه دنيا به آن دست يافته‌اند و به طور حتم در مسکو و ساير شهرهاي بزرگ دنيا بايد به سمت حمل‌ونقل عمومي پيشرفته‌تر حرکت شود، اما؛ فکر مي‌کنم تفاوت ترافيک مسکو با تهران در انضباط رانندگان آن است. آن‌ها با وجود اين که ممکن است در ترافيک يک معبر مدت‌ها معطل شوند، اما؛ صبوري به خرج مي‌دهند و بين خطوط حرکت مي‌کنند.
معاون حمل‌ونقل و ترافيک شهردار تهران تصريح کرد: اميدواريم با توجه جدي به حمل‌ونقل عمومي و انضباط ترافيکي و رانندگي، تهران بتواند از اين بخش از تجارب مسکو بهره‌مند شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن