تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805493792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی نگذاشتند افشین پیروانی جزئیات جلسه کروش و کفاشیان را فاش کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


وقتی نگذاشتند افشین پیروانی جزئیات جلسه کروش و کفاشیان را فاش کند ورزش > فوتبال ملی - افشین پیروانی مدیر تیم ملی امروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود و مثل دیگر میهمان های این برنامه حرف هایش نصفه و نیمه ماند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که این روزها تیم ملی ایران و وضعیت سرمربی آن سوژه اصلی همه رسانه هاست و سوال های زیاد درباره جلسه روز پنجشنبه این مربی با کفاشیان وجود دارد، بهرام شفیع ترجیح داد بخش اعظمی از آنتن برنامه خود را به گفت و گو با رئیس اداره کل ورزش و جوانان ایلام اختصاص دهد. او همچنین درباره اداره کل ورزش کهکیلویه و بویر احمد هم توضیحات زیادی داد تا عملا زمان بسیار کمی برای افشین پیروانی مدیر تیم ملی باقی بماند. البته پیروانی رفته بود تا در همان زمان کم حرف هایش را بزند اما دوباره اغلب بحث های مهم او نیمه تمام باقی ماند چراکه این یک رسم دیرینه در برنامه ورزش و مردم است و همیشه میهمان ها نباید کامل حرف بزنند!
در هر صورت پیروانی در بخشی از حرف های خود با انتقاد از عدم حضور مربیان ایرانی در تمرین تیم ملی گفت: «کروش مربی بزرگی است. او سابقه سرمربیگری در تیم رئال مادرید را دارد ولی در این مدت فقط آقای تاتار و ویسی سر تمرین تیم ملی آمدند.»
او درباره اعتراضش در جلسه منیجر متینگ بازی گوام توضیح داد: «من می خواستم جلسه را ترک کنم چون یک بازی ناجوانمردانه کرده بودند. اعتراضم را کتبی به فیفا و afc و حتی فدراسیون گوام نوشتم که گوامی ها کتبا از ما عذرخواهی کردند.»
او درباره بحث مرخصی سه ماه کروش گفت: «ایشان سه ماه درخواست نکرده است ولی وقتی لیگ تعطیل است اصلا چرا باید در ایران بماند؟»
پیروانی درباره شایعه استعفای کروش گفت: «وقتی تیم ملی در عید بازی دارد، این مربی چرا باید استعفا بدهد؟ این شایعه است و کروش به کارش ادامه می دهد.» در این لحظه شفیع از او پرسید که چرا پس ایشان گفته نمی تواند سفت و محکم درباره آینده همکاری با ایران حرف بزند؟ که پیروانی پاسخ داد: «آقای کفاشیان کروش را محدود کرده که مصاحبه نکند. به ایشان گفته بیشتر درباره چیزهای مثبت و فنی حرف بزند. الان هم کروش می تواند در زمینه فنی حرف هایش را بزند.»
با وجود آنکه حرف های پیروانی اصلا ربطی به سوال نداشت اما شفیع بحث را اصلا ادامه نداد و در وسط حرف های پیروانی دوباره سوالات دیگری مطرح کرد: «چرا ایشان نمی ماند در ایران تا بازی های لیگ را ببیند؟» که پیروانی گفت: «مگر ایشان کجا رفته؟ الان در ایران است و همراه ما آمده.»
پیروانی قصد داشت درباره جلسه 7 ساعته کروش با کفاشیان که در حضور او برگزار شد توضیحاتی بدهد اما شفیع با سوال کردن دوباره اجازه نداد او درباره جزئیات این نشست مهم، حتی دو جمله هم به زبان بیاورد!
پیروانی همچنین با انتقاد از مربیانی که می گویند چرا ایران برای بازی ترکمنستان و... تیم کاملش را دعوت می کند، جواب داد: «چرا کره و ژاپن و استرالیا با تیم های کامل مقابل لائوس، کامبوج و بنگلادش بازی می کنند؟ آنها با تیم کامل شان بازی نکرده اند؟ اگر قرار است ما علیه کروش جبهه گیری کنیم و خبر استعفا و مریضی اش را بزنیم، کمکی به تیم ملی نمی کنیم.»  252 43  

کلید واژه ها: کارلوس کروش - تیم ملی فوتبال ایران - افشین پیروانی -




جمعه 29 آبان 1394 - 11:19:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن