تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820936562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل عجیب رییس پرسپولیس برای رفتن به مراسم استقلالی ها


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دلیل عجیب رییس پرسپولیس برای رفتن به مراسم استقلالی ها
مگر تیم های ما از جمله استقلال و پرسپولیس چیزی از بارسلونا و رئال مادرید کم دارند؟ خیر، ما اگر فکر درستی داشته باشیم، همه چیز برای پیشرفت مهیاست. تیم فعلی پرسپولیس جوان است و باید حمایت شود.
کد خبر: ۵۴۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ - 20 November 2015


رئیس هیات مدیره پرسپولیس که نماینده این باشگاه در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی بوده، دلیل عجیبی برای این حضورش اعلام کرد. جعفر کاشانی که خودش از بزرگترین بازیکنان تاریخ قرمزها بوده، گفت:« شاید برخی مرا نماینده باشگاه پرسپولیس فرض کنند چون در هیات مدیره هستم اما من به عنوان یک دوست قدیمی در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی حاضر شدم. من در ورزش باشگاه نمی شناسم و می دانم که مظلومی از خوبان ورزش ما بود. من به اینطور مراسم ها می روم که به هر حال دوستان نیز در چنین روزی برای من بیایند! وقتی به بهشت زهرا می روم، می بینم که تاریخ ورزش این مملکت در آنجا دفن هستند و می دانم که آینده ما نیز همان جاست. به هرحال خاطرات خوشی از خیلی از افرادی که آنجا حضور دارند، در سر دارم.»جعفر کاشانی در رابطه با درخشش ملی پوشان پرسپولیس در بازی های اخیر تیم ملی گفت: به نظرم بازیکنان پرسپولیس واقعا شایستگی بازی کردن در تیم های ملی را دارند و این اتفاق که رخ داده، باعث خوشحالی ماست. من بارها گفته ام که استقلال و پرسپولیس تیمهای بزرگ کشور هستند و اگر علمی به آنها نگاه شود، قطعا تیم ملی خوبی هم خواهیم داشت. فکر می کنیم این اتفاق به تدریج در حال رخ دادن است.»
دلیل عجیب رییس پرسپولیس برای رفتن به مراسم استقلالی ها
کاشانی در رابطه با انتقادات اعضای هیات مدیره پرسپولیس از مدیران قبلی این باشگاه خاطرنشان کرد: گذشتگان ما دراین باشگاه اعمالی انجام دادند که حالا برای ما مشکل ایجاد کرده. این هم به خاطر این است که مدیریت ثابت نبوده و تداوم نداشته است. هر کسی با سلیقه و برداشت خودش کاری انجام داده و اینها همه امروز برای ما مشکل شده است. امیدوارم با حسن نیت و درایت مسئولان این مشکلات حل شود البته من فکر می کنم این اتفاق صورت نمی گیرد، مگراینکه 2 باشگاه به بخش خصوصی واگذار شوند.وی در پاسخ به این سوال که انتقادات مدیران پرسپولیس از گذشتگان طوری است که به نظر تخلفی انجام شده ، بیان داشت:«خیر، تخلفی صورت نگرفته. مدیران قبلی خواستند اقدامی انجام دهند اما زمان به آنها اجازه نداده است. مدیر بعدی که آمده، دیگر به آن اقدام توجهی نکرده و راه خودش را رفته است. اینها همه سوءتفاهماتی است که در اثر عدم ثبات مدیریت رخ داده است.»رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم گفت: من آنقدر قهرمانی برای پرسپولیس دیدم که دیگر برایم عادی شده است. الان هم دوست دارم این اتفاق رخ دهد اما شما فکر کنید پرسپولیس هم قهرمان شد اما وقتی مدیرانش کنار بروند و نفر دیگری با طرز تفکر جدید بیاید، می شود همان آش و همان کاسه. مگر تیم های ما از جمله استقلال و پرسپولیس چیزی از بارسلونا و رئال مادرید کم دارند؟ خیر، ما اگر فکر درستی داشته باشیم، همه چیز برای پیشرفت مهیاست. تیم فعلی پرسپولیس جوان است و باید حمایت شود. باید آینده را بسازیم، اگرچه امسال برای نیم فصل دوم، باید بازنگری از نظر رفع معایب تیم صورت بگیرد. مدیریت هم تلاش خود را در این راستا آغاز کرده است.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن