تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815352610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشارزاده : درباره سرنوشت کرار تصمیم جدی خواهیم گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افشارزاده : درباره سرنوشت کرار تصمیم جدی خواهیم گرفت
مدیر عامل باشگاه استقلال با حضور در مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی گفت : جا دارد سالگرد مرد بزرگ فوتبال کشور را به جامعه ورزش تسلیت بگویم.


بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مراسم سالگرد غلامحسین مظلومی اظهار داشت : 

در ابتدا جا دارد سالگرد غلامحسین مظلومی مرد بزرگ فوتبال کشورمان را به جامعه ورزش تسلیت بگویم و به طور کلی باید قدر بزرگان فوتبال را بدانیم تا زمانی که این عزیزان از دست می روند آه و افسوس نخوریم. مراسم بسیار خوب و ارزشمندی با حضور بسیاری از پیشکسوتان ورزش برگزار شد و افراد زیادی در مراسم سالگرد این مرد بزرگ ورزش حضور پیدا کرده بودند. 
 
وی درباره وضعیت کرار گفت : جلسات گوناگونی در خصوص وضعیت این بازیکن برگزار کردیم و به طور کلی باید بگویم کرار نمی تواند در استقلال به بازی خود ادامه دهد چرا که تیم از هر لحاظ به آرامش نیاز دارد و با کم شدن حاشیه و همبستگی بیشتر بازیکنان می توانند به کار خود ادامه دهند .در نهایت قرار شد تصمیم جدی ای درباره سرنوشت کرار در نظر بگیریم و به طور حتم در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد. 
 
مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت حاج محمدی توضیح داد: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته خوشبختانه مشکل این بازیکن به طور موقت حل شده است و وی می تواند در دیدار مقابل فولاد خوزستان برای تیم به میدان برود. 
 
وی در خصوص بازی تیم استقلال در مقابل فولاد خوزستان گفت : امیدوارم تیم بتواند بازی خوبی را به اجرا بگذارد و با دست پر به تهران برگردد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

غلام‌حسین مظلوم بود و مظلوم ماند
مشکل حاج محمدی به صورت موقت حل شد
مظلومی هنوز لیستی را به ما ارائه نداده است/جذب بازیکن داخلی نسبت به بازیکن خارجی ارجحیت دارد
جلسه هیئت مدیره استقلال به هفته آینده موکول شد





۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن