تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821095590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت هاي بدون ارزيابي زيست محيطي تهديد آفرين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
معاون سازمان محيط زيست کشور: فعاليت هاي بدون ارزيابي زيست محيطي تهديد آفرين است موج - شيراز - معاون سازمان محيط زيست کشور با بيان اينکه تمام طرح ها و فعاليت هاي عمراني بايد پيوست زيست محيطي داشتته باشد، گفت: هر گونه فعاليتي که بدون ارزيابي محيط زيستي باشد، براي مجاوران آن تهديد آفرين است.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر مهناز مظاهري پيش از ظهر امروز در اولين همايش ملي توسعه پايدار در راهسازي با رويکرد حفظ محيط زيست گفت: اگر از هر 1000 گونه زيستي 10 گونه از بين برود درعلم محيط زيست گفته مي شود که آن گونه در معرض خطر است.
وي فعاليت هاي راهسازي را براي محيط زيست پر خطر دانست و ادامه داد: تغيير مناظر بصري و از بين بردن جلوه هاي زيباي طبيعي، از بين بردن زه کشي آب تغيير مسير رودها و از بين رفتن گونه هاي کم ياب جانوري بخشي از تبعات اينگونه فعاليت هاست .
معاون سازمان محيط زيست کشور با اشاره به وضعيت نابسامان محيط زيست کشور تاکيد کرد: در مورد وضعيت زيست محيطي کشور بايد بگوييم که از بحران گذشته ايم و به مرز خطر رسيديم .
مظاهري افزود: در وضعيت خطر ديگر نمي توان به توصيه ها دل خوش بود و بايد اقدامات قاطع قانوني انجام بپذيرد تا بيش ازاين محيط زيست که ميراث آيندگان است نابود نشود .
معون سازمان محيط زيست کشور با تاکيد بر اينکه، توسعه پايدار لازمه زندگي امروز بشر است، افزود: با تبيين همه شاخص اين طرح توسط مديران و مسئولان و اجراي دقيق بايد راه را براي دستيابي به توسعه پايدارهموار کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن