تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815577557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف و کولاک در پنج استان و سیل در سه استان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برف و کولاک در پنج استان و سیل در سه استان
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه از روز گذشته به علت آغاز بارش‌ها در کشور شاهد وقوع کولاک در ۵ استان و سیل و آب‌گرفتگی در ۳ استان دیگر کشور هستیم، گفت: در این مدت، به ۳۸۰ نفر امدادرسانی شد.
به گزارش نامه نیوز، ناصر چرخ‌ساز، از وقوع سیلاب در 3 استان خوزستان، کرمانشاه و گیلان خبر داد و گفت: سیلاب 4 شهرستان و 14 شهر و روستا را تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: امدادرسانان به 180 نفر سیل‌زده در 4 شهرستان مسجد سلیمان، جوانرود، سرپل‌ذهاب و آستارا امدادرسانی کرده و 6 نفر از مصدومین را به صورت سرپایی تحت مداوا قرار داده‌اند.

به گفته وی، در این مدت 2 نفر در روستای پرنوشته در مسجد سلیمان به علت سیلاب مفقود شده‌اند و همچنین 7 واحد مسکونی نیز از لجن تخلیه شده است.

چرخ‌ساز در ادامه به آغاز بارش برف در 5 استان کشور و کولاک در این استان‌ها خبرداد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، زنجان و لرستان دچار کولاک هستند.

وی از امدادرسانی به 200 نفر در برف مانده خبرداد و گفت: امدادرسانان 38 خودرو را از برف رهاسازی کرده و 5 نفر را نیز به صورت اضطراری اسکان داده‌اند.


منبع: فارس


۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن