تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819612727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عملیات آزادسازی فلوجه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز عملیات آزادسازی فلوجه


ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی از چند محور، پیشروی به سمت فلوجه را برای آزادسازی این شهر آغاز کرده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، ارتش عراق پس از آزاد کردن مناطق گسترده ای در اطراف فلوجه، حمله به سمت مرکز این شهر را از سه محور آغاز کرد. منابع نظامی اعلام کردند نیروهای ارتش عراق به پیشروی خود به سمت منطقه حراریات ادامه می دهند تا زمینه آزاد سازی فلوجه را فراهم کنند.

حملات هوایی نیروی هوایی عراق با هدف بمباران خطوط دفاعی داعش در اطراف شهر فلوجه انجام شد. همزمان نیروهای ارتش عراق پیشروی قابل ملاحظه ای در مناطق شرق گرمه، الحیطویین و شیهه و سودا داشتند و این مناطق را به طور کامل از تصرف داعش آزاد کردند به گونه ای که مناطق حراریات از مناطق اطراف فلوجه، با چشم قابل دیدن است. هم اکنون ارتش عراق از چند محور برای آزادسازی فلوجه تلاش می کند و با تروریستها درگیر است.

ادامه پیشروی ارتش عراق در استان الانبار

ارتش عراق به پیشروی خود در استان الانبار ادامه می دهد.

نیروهای امنیتی عراقی پرچم این کشور را بر رو پل " الکیلو" منتهی به شهر الرطبه در غرب الرمادی در استان الانبار برافراشتند. جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز مواضع گروهک تروریستی داعش را در عراق شانزده بار و در سوریه سیزده بار هدف قرار دادند. بر اثر انفجار یک بسته انفجاری در روستای عرب جبور در جنوب بغداد، نیز یک نظامی ارتش عراق به شهادت رسید و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

ضربات سنگین عراق به تروریست‌ها در سامرا

نیروهای عراقی ضربات سنگینی به تروریست های داعش در سامرا وارد کردند.

یکی از مسئولان نیروی بسیج مردمی عراق در استان الانبار اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی در منطقه السجر در شمال شهر فلوجه با حملات عناصر داعش(گروهک تکفیری صهیونیستی ) مقابله کردند.
  او افزود: نیروهای بسیج مردمی با تررویست های داعش درگیر شدند و تلفات سنگینی به آنان وارد کردند و بخش گسترده ای از تسلیحات و تجهیزات این تروریست ها منهدم شد و تروریست های باقی مانده فرار کردند و تسلیحات خود را برجای گذاشتند.

همچنین یکی از مسئولان بسیج مردمی عراق در شهر سامرا اعلام کرد: هیچ خطر جدی علیه سامرا و حرمین عسکریین(ع) وجود ندارد.

او افزود: تروریست های داعش دیروز به منطقه الحویش در غرب سامرا حمله کردند که با مقابله نیروهای بسیج مردمی روبرو شدند و تلفات سنگینی به آنان وارد شد.

مخالفت کردستان عراق با حضور نیروهای بسیج

ریاست منطقه کردستان عراق با حضور نیروهای بسیج مردمی در این منطقه مخالفت کرد.

سخنگوی رسمی منطقه کردستان عراق اعلام کرد: موضع رئیس منطقه کردستان درباره نیروهای بسیج مردمی همواره صریح و مشخص بوده است. منطقه کردستان و نیروهای بسیج مردمی در مورد شکست دادن و نابودی تروریست‌ها اختلافی بایکدیگر ندارند و هرگاه لازم باشد نیروهای پیشمرگه و  بسیج مردمی در جنگ علیه (گروه تکفیری و صهیونیستی) داعش به همدیگر کمک می‌کنند. اما این بدان معنا نیست که نیروهای بسیج مردمی دوزخورماتو را که خاک کردستان است و نیروهای پیشمرگه از آن محافظت می‌کنند اشغال کنند.

 بارزانی بر این نکته تاکید دارد که خاک کردستان جای نیروهای بسیج مردمی نیست. کردستان نیروهای پیشمرگه و امنیتی خاص خود را دارد و نیازی به هیچ نیروی دیگری نیست. آوردن نیروهای بسیج مردمی به خاک کردستان نه با موافقت بارزانی بوده و نه کسی از او خواسته است با آمدن این نیروها موافقت کند.


پنج شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن