تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بالاي ۸ سال در تهران تردد مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۲۲:۴۱ب.ظ)
بيش از ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بالاي ۸ سال در تهران تردد مي کند موج - مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران از اجرايي شدن بند «ق» قانون بودجه سال گذشته دولت، توسط مديريت شهري با ورود ۳۰ دستگاه اتوبوس پايه گازسوز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيمان سنندجي، مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران، از اجرايي شدن بند «ق» قانون بودجه سال گذشته دولت توسط مديريت شهري خبر داد و گفت: شهرداري تهران به منظور ترغيب بخش خصوصي به خريد اتوبوس‌هاي جديد قرار است ۳۰ دستگاه اتوبوس از پايه گازسوز را با کمک شرکت‌هاي خصوصي به صورت پايلوت خريداري کند تا بعد از رفع مشکلات اجراي اين طرح راه براي خريد اتوبوس‌هاي جديد توسط سرمايه‌گذاران باز شود.
وي افزود: با توجه به عقب‌ماندگي که در حوزه نوسازي ناوگان اتوبوس‌راني شهر تهران وجود دارد و اين‌که بيش از ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس فرسوده بالاي ۸ سال در شهر تهران در حال تردد هستند، اميدواريم بتوانيم با کمک بخش خصوصي اين عقب‌ماندگي را جبران کنيم.
سنندجي تصريح کرد: براي ايجاد انگيزه اعطاي تسهيلات مالي و امکان بازگشايي فاينانس‌ها براي سرمايه‌گذاران و شرکت‌هاي خصوصي در بند «ق» قانون بودجه پيش‌بيني شده است، در واقع دولت براساس اين ماده قانوني، تسهيلات مالي را در اختيار سرمايه‌گذاران قرار مي‌دهد.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران با بيان اين‌که يکي از مشکلات اين قانون، تضاميني است که وزارت نفت بايد ايجاد کند تا بانک‌ها بتوانند بابت خريد اتوبوس به بخش خصوصي وام دهند، تأکيد کرد: تأمين اين تضامين از سوي وزارت نفت براي دريافت تسهيلات بانکي از سوي سرمايه‌گذاران بسيار مهم است، مديريت شهري پيشنهادهايش را به دولت براي اجرايي شدن اين قانون داده است.
وي عنوان کرد: هم اکنون مقرر شده است تا با خريد ۳۰ دستگاه اتوبوس پايه گازسوز از سوي شهرداري تهران، اجرايي شدن بند «ق» به صورت پايلوت بررسي شود و اين اقدام مديريت شهر تهران به مبنايي براي چگونگي اجراي اين قانون بدل شود.
سنندجي افزود: هم اکنون مشغول رايزني با دولت و چند شرکت خصوصي هستيم، بعد از اين‌که بتوانيم اتوبوس‌هاي پايه گازسوز را خريداري و وارد پايتخت کنيم، نتايج اجراي آزمايشي بند «ق» را استخراج خواهيم کرد تا بر مبناي آن بتوانيم نوسازي ناوگان اتوبوس‌راني را انجام دهيم.
مدير عامل شرکت واحد اتوبوس‌راني شهر تهران با بيان اين‌که همه اتوبوس‌هايي که قرار است توسط بخش خصوصي خريداري شود، براساس استانداردهايي خواهد بود که شهرداري تهران و شرکت واحد تعيين مي‌کند، گفت: اين استانداردها در شوراي عالي ترافيک نيز به تصويب رسيده است، در اين صورت با انواع مدل‌هاي غيراستاندارد اتوبوس‌ها در شهر تهران روبرو نمي‌شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن