تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805782439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز راهداری‌ها در فصل زمستان اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مدیرکل تجهیزات راهداری کشور:
۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز راهداری‌ها در فصل زمستان اختصاص یافت

راهداری زمستانی


شناسهٔ خبر: 2971832 - چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
استانها > قزوین

قزوین- مدیرکل دفتر تجهیزات ماشین آلات راهداری کشور گفت: به منظور خرید ماشین آلات مورد نیاز راهداری ها در فصل زمستان امسال ۵۰۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از بحران در جاده ها اختصاص یافته است. به گزارش خبرنگار مهر، علی ناوی عصر چهارشنبه در نشست مدیران راهداری استانهای زنجان، البرز، گیلان، مازندران، همدان و مرکزی که اداره راه و شهرسازی قزوین برگزار شد اظهارداشت: نماد فعالیتهای راهداری کشور در فصل زمستان است و هر چند در بهار و تابستان فعالیت راهداری چشمگیر است اما در فصل سرما شرایط ویژه تلقی می شود. وی افزود: خدمت رسانی در فصل زمستان بسیار سخت و پیچیده است و در کنار برنامه ریزی به تجربه، انگیزه هم نیاز دارد تا در این شرایط با تجهیز اکیپ های راهداری بتوان در شرایط سخت بخوبی عمل کرد. ناوی یادآورشد: راهداران رسالت سنگینی در خدمت رسانی به مردم دارند و در فصل زمستان که جاده ها شرایط ویژه ای دارد امدادرسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که هم به نیروی انسانی ماهر و باتجربه و هم تجهیزات مناسب نیاز دارد.

مدیرکل دفتر تجهیزات ماشین آلات راهداری کشور گفت: در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اختصاص در شرایط بحرانی مصوب شد تا در اختیار راهداری ها قرار گیرد که فقط ۲۰ درصد آن محقق شد و نتوانستیم نیازها را تامین کنیم. وی بیان کرد: با تشکیل ستادهای بحران توسط راهداری های استانها تلاش می کنیم در همه فصول خدمت رسانی متوقف نشود و جاده ها ایمن شود. ناوی گفت: نگهداری و رسیدگی به ماشین‌آلات، نگهداری از آنها و سایر اموری که در راهداری‌ها انجام می‌شود، برای حضور مؤثر و ایفای نقش در زمینه ارائه خدمات مطلوب به قشرهای مردمی صورت می‌گیرد. مدیر کل دفتر تجهیز ماشین‌آلات راهداری وزارت راه و شهرسازی یادآورشد: برای تامین نیازهای راهداری ها و ارائه خدمات بموقع خرید تجهیزات و ماشین ‌آلات سنگین برای استان‌ها پیش‌بینی شده که با تامین آن می‌توان خدمات موثری به مردم در جاده ها ارائه کرد. اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز راهداریها وی گفت: امسال هم برای ایمن سازی راهها و امدادرسانی بموقع در فصول سال بویژه زمستان اعتبارات خوبی پیش بینی شده که امیدواریم با تزریق بموقع آن بتوان به اهداف دست یافت.

ناوی یادآورشد: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان در این بخش پیش بینی شده که با خرید ماشین آلات وتجهیزات لازم امیدواریم در زمستان و امدادرسانی از آنها استفاده کنیم. وی گفت: در حوزه تقویت امکانات راهداری بخشی از خریدها به صورت متمرکز و بخشی توسط استانها انجام خواهد شد که در این زمینه هم خرید ۴۸۰ دستگاه خودرو تویوتا هایلوکس برای مناطق مختلف در نظر گرفته شده است. ناوی تصریح کرد: با خرید این خودروها نیاز ۴۰۱ اداره راهداری شهرستانی تامین خواهد شد تا بتوانند در راههای مواصلاتی خدمت رسانی کنند. وی بیان کرد: از اعتبارات پیش بینی شده تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده که امیدواریم مابقی آن نیز بموقع داده شود تا کارها تسریع شود. مدیرکل دفتر تجهیز ماشین‌آلات راهداری وزارت راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: با توجه به سرد شدن هوا و افزایش نزولات جوی در ماه‌های آینده، باید امکانات لازم برای خدمت رسانی در جاده ها بویژه برفروبی، نمک پاشی، بازگشایی مسیرها تامین شود تا بتوان در این زمینه موفق عمل کرد.

بکارگیری سه هزار اپراتور راهداری ناوی گفت: با موافقت وزارت راه و شهرسازی مقرر شده سه هزار اپراتور برای استفاده در خودروهای راهداری در استانهای کشور استخدام شوند که با این کار می توان خدمات راهداری را بهتر مدیریت کرد. مدیرکل دفتر تجهیز ماشین‌آلات راهداری وزارت راه و شهرسازی با توجه به عمر بالای برخی تجهیزات و دستگاههای راهسازی نیازمند نوسازی در این بخش هستیم که امیدواریم اعتبار لازم تامین شود. وی اظهارداشت: در سال جاری بازسازی یک هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی بازسازی اساسی شده است که با اضافه شدن این دستگاهها خدمات راهداری تقویت می شود.

ناوی استفاده از تجهیزات مدرن در حوزه راهسازی را مهم دانست و یاد آورشد: در سالهای اخیر با ورود ماشین آلات مدرن از جمله نمک پاش هوشمند که توسط اپراتور هدایت می شوند و برف خورهای پیشرفته که در هر ساعت سه تن برف را جمع آوری و در فاصله ۳۰ متری پرتاب می کند عملیات امداد تسریع می شود. وی بیان کرد: با توجه به ضرورت استفاده از ماشین‌های پیشرفته در حوزه راهداری تلاش می‌‌شود از خودروهای پیشرفته به‌خصوص برای نمک‌پاشی و برف‌روبی استفاده شود.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن